یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ربانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با محکومیت اهانت به قرآن، آورده است: کجایند دلباختگان و مدافعان و بردگان فرهنگ غربی که این جنایات وحشیانه و حمایت‌های رذیلانه را می‌بینند و دم بر نمی‌آورند؛ چرا سکوت کرده‌اند!؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، در پی اهانت دوباره به ساحت قرآن کریم و مقدّسات مسلمانان در سوئد و دانمارک این اقدام هتاکانه را شدیدا محکوم کرد.

متن پیام به این شرح است؛

༻﷽༺

یرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

حمد و سپاس مخصوص خداوند حکیم است که با حکمت والای خود، بزرگ‌ترین معجزه‌ی پیامبران یعنی قرآن کریم را، به پیامبر ختمی مرتبت حضرت محمد صلی الله علیه و آله عطا فرمود؛ کتابی که تا پایان دنیا نسخه‌ی هدایت و رحمت برای آزاد اندیشان و عدالت خواهان و انذار دهنده برای معاندان و کوردلان است.

جسارت جنایتکاران در سوئد و دانمارک به ساحت مقدّس قرآن کریم، ناشی از ضعف و درماندگی و درنده خویی نظام غرب، در قبال پیشرفت و درخشندگی این معجزه‌ی الهی است.

تاریخ نشان داده اینگونه اعمال ِضدّ بشری و وحشیانه‌یِ مدّعیان دروغین آزادی و حقوق انسانی، موجب بیداری و وحدت بیشتر مسلمانان شده و تحرّکات سخیف و مذبوحانه و نقشه‌های شوم آنان، نتوانسته مانع تلألو روزافزون اسلام عزیز شود و به فضل خداوند متعال همچون گذشته، دسیسه‌های آنان، نقشه‌ بر آب خواهد شد.

کجایند دلباختگان و مدافعان و بردگان فرهنگ غربی که این جنایات وحشیانه و حمایت‌های رذیلانه را می‌بینند و دم بر نمی‌آورند؛ چرا سکوت کرده‌اند!؟

اینجانب به نمایندگی از خانواده‌ی بزرگ جهاد کشاورزی، در کنار سایر مسلمانان جهان، ضمن محکوم کردن این حرکت شنیع، برخورد جدّی و عبرت آمیز با عاملین این جنایت را از دستگاه‌های ذیربط داخلی و بین‌المللی، مطالبه می‌نمایم.

انتظار می‌رود تمامی چهره‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگیِ مسلمان و آزاده در داخل و خارج کشور، همگام با سیل خروشان ملت‌های مسلمان و دولت‌های اسلامی، در یکصداییِ امت اسلام علیه کفر و الحاد اهتمام لازم را داشته باشند.

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

سید حسن ربانی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

مرداد ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha