یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کمیسیون تبلیغ

حوزه/ جلسه فوق‌العاده کمیسیون تخصصی تبلیغ شورای عالی حوزه علمیه خراسان با محوریت سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع مبلغان و طلاب و با حضور مسئولان تبلیغ نهادهای حوزوی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، جلسه خارج از نوبت کمیسیون تخصصی تبلیغ شورای عالی حوزه علمیه خراسان با حضور حجج اسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه، دبیر شورای عالی و علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد، رئیس کمیسیون تبلیغ شورای عالی حوزه علمیه خراسان، در این جلسه گفت: مقام معظم رهبری، بر محوریت تبلیغ تأکید کردند و مسئولان و مدیران حوزه‌های علمیه را مخاطب خود قرار دادند که این امر، اتفاق کم‌نظیری بود.

وی در ادامه به پیشینه پرافتخار جریان تبلیغ و خطابه به‌عنوان ویژگی حوزه علمیه خراسان اشاره کرد و با قدردانی از اهتمام شورای عالی این حوزه و کمیسیون تبلیغ که سند جامع نظام تبلیغ را تدوین و تصویب کرده‌اند، تلاش بیشتر و راهبری‌های ویژه در کنار استفاده از همه ظرفیت‌های تبلیغ را پیشران خوبی برای این جریان در حوزه‌های علمیه دانست.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی، توجه به کارکردهای سنتی و جدید و سرمایه‌های موجود و تهدیدها را مهم دانست و توجه رهبر معظم انقلاب به کارآمدی مدل‌های راهبری و جریان برنامه‌ریزی و مدیریت محتوا را فرصتی برای جبران آنچه در گذشته از دست رفته عنوان کرد.

همچنین حجت‌الاسلام جلال منتظری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان در این جلسه از برنامه‌های مدنظر این معاونت گفت و گزارشی از توانمندسازی‌های حوزوی و فعالیت‌های راهبری‌شده در جامعه و جهت‌دهی‌های لازم بیان کرد.

وی از ظرفیت گروه‌های جهادی و مسئله‌شناسی اجتماعی در ضمن تبلیغ و فعالیت‌های عمرانی گفت و حمایت از فعالیت‌های جهادی را از امور مهم در برنامه‌ها عنوان کرد.

جلوگیری از موازی‌کاری‌ها و تقویت و همگرایی و هم‌افزایی گام‌های تبلیغی بین نهادهای حوزوی از موارد دیگری بود که معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان به آن اشاره کرد.

در ادامه جلسه نیز حاضران، مطالبی درباره تبلیغ و اولویت‌های مرتبط با آن بیان کرده و پیشنهادهایی همچون مهندسی معکوس برنامه‌های دشمن را ارائه دادند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha