شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کمیسیون تبلیغ

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان به فعالیت‌های دشمن و اهمیت غافل نشدن از آن اشاره و ابراز کرد: باید قدر نعمت جمهوری اسلامی را دانست و اگر امروز با زمینه‌هایی که با داشتن نظام اسلامی ایجاد شده، کاری انجام ندهیم زمان دیگری برای اقدام نخواهیم یافت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین فرزانه در جلسه ویژه کمیسیون تخصصی تبلیغ شورای عالی حوزه علمیه خراسان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع مبلغان و مدیران حوزه‌های علمیه اشاره کرد و ظرفیت‌سنجی تبلیغی را از مهم‌ترین گام‌ها در جهت شناخت بهتر مسئولیت‌ها و راهکارها دانست.

وی وضع نسل جوان حوزه‌های علمیه را بسیار مثبت ارزیابی کرد و آمادگی و پرشوربودن را از جمله ویژگی‌های آنان خواند که می‌توان با برنامه‌ریزی مطلوب اقدام‌های خوبی برای این نسل در عمق‌بخشی به امور صورت داد.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان به فعالیت‌های دشمن و اهمیت غافل نشدن از آنان نیز اشاره و ابراز کرد: باید قدر نعمت جمهوری اسلامی را دانست و اگر امروز با زمینه‌هایی که با داشتن نظام اسلامی ایجاد شده، کاری انجام ندهیم زمان دیگری برای اقدام نخواهیم یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرزانه در ادامه، شناخت روش تبلیغی دشمن برای هجوم به آن را مورد تأکید قرار داده و گفت: باید بهره‌مندی از استعدادهای بالفعل و بالقوه را مورد توجه قرار داده و در جهت ارتقا و شکوفایی آن برنامه‌ریزی کرد.

تأکید مدیر حوزه علمیه خراسان بر ارزیابی مستمر ظرفیت‌های تبلیغی

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان در این جلسه بر ارزیابی وضع موجود و ظرفیت‌های تبلیغی تأکید کرده و با اشاره به اسناد تدوین‌شده در این عرصه گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع مبلغان و طلاب، موجب شد که به این امور به‌طور دقیق‌تر و ویژه‌تری پرداخته شود.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با تأکید بر تحلیل محتوای تبلیغی اعلام آمادگی کرد که حوزه علمیه خراسان در عرصه تبلیغ تلاش‌های بیشتری صورت داده و با حوزه علمیه قم در این زمینه همکاری لازم را انجام دهد.

مدیر حوزه علمیه خراسان همچنین در ادامه با تأکید بر ضرورت فعال‌شدن ظرفیت‌های تبلیغی، گفت: باید نسبت به برنامه‌ریزی‌های دشمن مهندسی معکوس انجام شود و تا زمانی که برنامه‌های دشمن را نشناسیم اقدام تهاجمی علیه آنان انجام نخواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha