جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان

حوزه / نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: لازم است بسترسازی و تسهیل‌گری در زمینه محصولات حجاب و عفاف صورت گیرد، متأسفانه امروزه دسترسی دختران و مادران به محصولات حجاب گران و سخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز به میزبانی دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.

در این نشست مجموعه‌هایی از جمله قرارگاه جهاد تبیین دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان، معاونت سیاسی اجتماعی استانداری، دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان و آموزش و پرورش خوزستان به ارائه گزارش پرداختند.

در این نشست پیرامون ۵ اولویت اصلی در نقشه برش مهندسی فرهنگی استان خوزستان شامل "عفاف و حجاب"، "سبک زندگی اسلامی"، "چالش‌های فرهنگی ناشی از حاشیه نشینی"؛ "تقویت و رفع ضعف‌های حوزه تضعیف ارزش‌های دینی" صحبت شد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در این نشست عنوان کرد: تلاش این است که از کار جزیره‌ای اجتناب شود و به سمت و سوی کار قرارگاهی برویم.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه پوشش و حجاب، اطهار کرد: این قرارگاه نیازمند توجه شورا می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: لازم است بسترسازی و تسهیل‌گری در زمینه محصولات حجاب و عفاف صورت گیرد، متأسفانه امروزه دسترسی دختران و مادران به محصولات حجاب گران و سخت شده است.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: فرهنگیان و معلمین را باید گلوگاه دانست و لذا باید در این دو بخش اهتمام ویژه‌ای وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: بخش سبک‌ زندگی اسلامی نیز بسیار مهم است و باید بر روی آن‌ کار شود، محکم گرفتن سبک‌ زندگی اسلامی و حجاب و عفاف در ادارات و نهادها از نکات حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha