دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حسن محمدی

حوزه/ حجت الاسلام محمدی گفت: با توجه به اهانت غربی ها در کشور سوئد به قرآن کریم، حسینیون ارومیه در تجمع یوم العباس قرآن به دست حاضر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حسن محمدی امروز در مراسم شمیم حسینی که در سالن اداره کل اوقاف آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: امام حسین علیه السلام در روایتی می فرمایند: وَاللّهِ لا یَسْکُنُ دَمی حَتّی یَبْعَثَ اللّهُ الْمَهْدِیَّ فَیَقْتُلُ عَلی دَمی مِنَ الْمُنافِقینَ الْکَفَرَةِ الْفَسَقَةِ سَبْعینَ اَلْفاً، به خدا قسم خون من از جوشش نمی افتد تا اینکه خدای متعال حضرت مهدی عج را برانگیزاند تا انتقام خون مرا از هفتاد هزار نفر از منافقین و فاسقین بگیرد.

وی ادامه داد: این روزها به اسم آزادی به غیرت مؤمنین و حسینیون اهانت می کنند و ان شاءالله در یوم العباس روز تاسوعا که فردا برگزار می شود، هیئتی ها و حسینیون ارومیه قرآن به دست در مراسم اجتماع باشکوه حسینیان حاضر خواهند شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه با بیان این که شیعه به آزادی دینی و اسلام غیرت دارد و حاضر است برای اعتقادات خودش همه هزینه ها را بدهد، گفت: به قرآن توهین شده است و ما در برابر این اهانت ها ساکت نخواهیم نشست و دشمنان پاسخ دندان شکن از مسلمین دریافت خواهند کرد.

وی افزود: اگر قرآن نبود اثری از دیگر ادیان الهی باقی نمی ماند و لذا این کتاب و معجزه جاویدان الهی انبیا را تقدیس کرده و به درستی معرفی می کند.

حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: امام حسین علیه السلام نشان داد که یک انسان در اوج عرفان و بندگی می تواند شجاعت و سلحشوری را به رخ دنیا بکشد؛ حسین علیه السلام رمز پیروزی اسلام است و اگر رشد عرفانی، احساسی، حماسی و معرفتی ما با هم پیش ببرد می توانیم ادعا کنیم وارث سیدالشهدا(ع) هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha