شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مشگین 1.jpg

حوزه / مبلغ مدرسه علمیه فاطمیه(س) مشگین‌شهر بر لزوم تأسی بانوان مبلغ از زینب کبری(س) تأکید کرد و گفت: بانوان مبلغ در مسیر مقابله با انحرافاتی که دشمن برای تحریف و تضعیف آموزه‌های دینی در پیش گرفته، از قالب‌های تبیینی و الگوهای رفتاری حضرت زینب(س) بهره جویند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، لیلا ذوالفقاراوغلی مبلغ مدرسه علمیه فاطمیه(س) مشگین‌شهر در آیین عزاداری دهه اول محرم که روز گذشته در این واحد حوزوی برگزار شد، اظهار داشت: بی‌تردید بانوان یکی از گروه‌های نقش‌آفرین در نهضت حسینی بودند و تأمل درباره شخصیت و موقعیت هر یک از بانوان عاشورا، بیانگر عظمت عملکرد آنان است.

وی افزود: در تداوم مسیری که حضرت زهرا(س) در حمایت از ولایت داشت، بانوان نهضت حسینی به‌خصوص حضرت زینب(س) تصویری بی‌بدیل از بانوی مسلمان ترسیم کرد.

مبلغ مدرسه علمیه فاطمیه(س) مشگین‌شهر با برشمردن مسئولیت‌های عقیله بنی هاشم در حماسه کربلا، اظهار کرد: تبلیغ و روشنگری، سرپرستی قافله اسرا، پرستاری از بیماران و حفظ و حراست زنان و کودکان مسئولیت‌های سنگینی بود که آن حضرت عهده‌دار بودند.

وی تصریح کرد: خطبه‌های پرنفوذ این بانوی بزرگ در آن شرایط سخت، چنان تأثیری بر اذهان خفته مردم گذاشت که ضمن رسوایی دستگاه حاکم، زمینه‌ساز تحولاتی عظیم و قیام‌های خونخواهی شد.

ذوالفقار اوغلی، بر لزوم تأسی بانوان مبلغ از زینب کبری(س) تأکید کرد و گفت: بانوان مبلغ در مسیر مقابله با انحرافاتی که دشمن برای تحریف و تضعیف آموزه‌های دینی در پیش گرفته، از قالب‌های تبیینی و الگوهای رفتاری حضرت زینب(س) بهره جویند.

حضرت زینب(س) بهترین الگوی طلاب خواهر در عرصه تبلیغ است

حضرت زینب(س) بهترین الگوی طلاب خواهر در عرصه تبلیغ است

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha