چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کارگاه «اصول و فنون گزینش داوطلبین» مدارس علمیه خواهران همدان برگزار شد

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان از برگزاری کارگاه اصول و فنون گزینش و تحقیقات داوطلبین ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۲ ویژه مدارس علمیه خواهران استان همدان خبر داد.

راضیه عظیمی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به برگزاری کارگاه اصول و فنون گزینش و تحقیقات داوطلبین ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۲ ویژه مدارس علمیه خواهران استان همدان سطح دو در مدیریت حوزه خواهران استان همدان، گفت: این کارگاه نیم روزه صبح امروز، به منظور کیفیت بخشی به نحوه تحقیقات پذیرشی و با هدف توانمند سازی مهارتی و ارتقای بخش تحقیقات داوطلبین سال تحصیلی جدید برگزار شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان ادامه داد: در ابتدای کارگاه، معصومه ناطقی خمسه، مدیر حوزه علمیه خواهران استان به بیان جایگاه حوزه علمیه که دارای اهمیت و ویژگی خاصی است، پرداخت و لزوم توجه ویژه به معیارهای گزینشی آن را تبیین کرد.

رضا گل محمدی، مدیر سابق هسته گزینش آموزش و پرورش استان همدان هم در این کارگاه به ارائه مباحث و ملزومات مورد نیاز و هدف از تحقیقات پرداخت و خصوصیت اصلی محقق که شامل خصوصیت شناختی -مهارتی است را تبیین و در رابطه با محورهای تحقیقات و نحوه گزینش و تکمیل کاربرگ با مخاطبین دوره به گفت‌وگو پرداخت.

وی در پایان به بیان اهمیت و ضرورت جایگاه و نقش تحقیقات در فرایند پذیرش اشاره و دقت در این امر را در پذیرش و گزینش افراد ضروری قلمداد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha