شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
معارفه

حوزه/ مدیران سابق و جدید حوزه علمیه خراسان شمالی، تقویت و رشد این حوزه را در گرو همکاری و همراهی بیش از پیش همگان به ویژه مسئولان منطقه عنوان کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، در آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید حوزه علمیه خراسان شمالی در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد، حجت الاسلام علی حیدری، مدیر سابق حوزه علمیه این استان با اشاره به برنامه هایی که بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب و سند چشم انداز حوزه علمیه خراسان در مدت تصدی امور به اجرا در آمده است، از اقدام های تبلیغی، فرهنگی، علمی و خدمات اجتماعی گزارشی ارائه کرد.

وی برگزاری دوره های توانمندسازی در عرصه های گوناگون را از جمله برنامه هایی برشمرد که مورد توجه و استقبال طلاب این حوزه قرار گرفته و نتیجه ها و عملکردهای خوبی در زمینه های مختلف داشته اند.

حجت الاسلام حیدری به ساخت مدارس علمیه و حمایت های نیکوکارانه مردمی و دولتی در این بخش در منطقه خراسان شمالی اشاره کرد و از جذب موقوفات جدید گفت که با پیگیری و برنامه ریزی های صورت گرفته به وقوع پیوسته است.

در این مراسم، حجت الاسلام علی گوهری بهابادی مدیر جدید حوزه علمیه خراسان شمالی نیز با تاکید بر اهمیت ولایت پذیری و اقدام در مسیر منویات ایشان و انجام وظایف محوله، همراهی و همکاری بیش از پیش همگان به ویژه مسئولان استانی را در تقویت و ارتقای این حوزه، لازم و موجب تحقق رسالت ها و امور خواسته شده دانست.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha