شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی گوهری بهابادی مدیر جدید حوزه علمیه خراسان شمالی

در مراسمی حجت الاسلام علی گوهری بهابادی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه خراسان شمالی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بجنورد، در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط مدیر حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام علی گوهری بهابادی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه خراسان شمالی معرفی و از تلاش های حجت الاسلام علی حیدری مدیر سابق حوزه استان تقدیر شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی خیاط مدیر حوزه علمیه خراسان در حکم انتصاب حجت الاسلام گوهری بهابادی آورده است: بنا به تخصص، تعهد و تجربیات ارزشمند شما، به موجب این حکم به مدت یکسال به عنوان «مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی» منصوب می شوید.

مدیر حوزه علمیه خراسان خطاب به حجت الاسلام گوهری با اشاره به سیاست های ابلاغی شورای عالی این حوزه، آیین نامه ها و دستورالعمل های مرکز مدیریت، بهره گیری از توان علمی و تجربه صاحب نظران و ظرفیت شورای استانی به ویژه نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی را در انجام وظایف محوله مدیر جدید حوزه علمیه این استان، یادآور شده است.

تکریم علمای بلاد و تعامل کارآمد و اثربخش با نهادهای انقلابی و سازمان ها و مراکز علمی و فرهنگی و ارتقای سطح علمی، فرهنگی و تبلیغی مدارس علمیه از دیگر مواردی است که حجت الاسلام و المسلمین خیاط به آن اشاره کرده است و تعریف ماموریت ویژه برای هر مدرسه علمیه با توجه به زیست بوم منطقه و شناسایی و مستندسازی، جذب، احیا و گسترش موقوفات و درآمدهای پایدار مدارس علمیه را از اموری عنوان کرده که حجت الاسلام گوهری می بایست مدنظر قرار دهد.

حجت الاسلام و المسلمین خیاط همچنین در تقدیرنامه ای از تلاش های حجت الاسلام علی حیدری مدیر سابق حوزه علمیه خراسان شمالی قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha