یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر حوزه علمیه خوزستان با معاون و کارشناسان معاونت تبلیغ حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خوزستان با معاون و کارشناسان معاونت تبلیغ حوزه علمیه خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان با معاون و کارشناسان معاونت تبلیغ حوزه علمیه خوزستان در مدیریت حوزه علمیه خوزستان امروز دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام مرشدیان با اشاره به برگزاری این نشست، اظهار داشت: هدف از این دیدار تشریح وضعیت فعلی، طرح مشکلات و ارائه برنامه آینده معاونت تبلیغ به مدیر حوزه علمیه خوزستان بود.

وی افزود: در ابتدای این جلسه کارشناسان معاونت تبلیغ گزارشی از عملکرد خود ارائه داده و در ادامه نیز برنامه آینده خود را تشریح کردند.

حجت الاسلام مرشدیان خاطرنشان کرد: در بخش دیگر این مراسم حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیرحوزه علمیه خوزستان ضمن استماع عملکرد و برنامه‌های معاون و کارشناسان معاونت تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، نکاتی در راستای بهبود و ارتقای کارهای تبلیغی بیان کرد.

وی اظهار کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و کیفی سازی برنامه‌های معاونت تبلیغ در خصوص مبلغین، بتوانیم به فرمایشات مقام معظم رهبری در این امر مهم، جهاد تبلیغ، لبیک بگوییم.

حجت الاسلام هلودی سرپرست دفتر نظارت و برنامه ریزی حوزه علمیه خوزستان نیز در این جلسه حضور داشتند.

گفتنی است این سلسله نشست‌ها که با حضور معاونین، کارشناسان و کادر اجرایی حوزه علمیه خوزستان با مدیر حوزه علمیه خوزستان برگزار می‌شود، توسط دفتر نظارت و برنامه‌ریزی حوزه علمیه خوزستان برنامه ریزی شده و در این نشست‌ها علاوه بر ارائه گزارش، برنامه‌های جاری و برنامه یکسال آینده، به بررسی چالش‌ها و مشکلات پیش روی هر معاونت پرداخته می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha