شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
افتتاح مدرسه

حوزه/ مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها گرمه در خراسان شمالی با حضور مدیر حوزه علمیه خراسان، افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد،‌ مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها گرمه در خراسان شمالی با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان، امام جمعه، فرماندار و تعدادی از مسئولان این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین تاتاری، امام جمعه گرمه با تاکید بر وجود مستعدان برادر و خواهر برای تحصیل علوم دینی در گرمه و با اشاره به اینکه این شهرستان دارای مردمی مومن است و دارالشهدا نام دارد، از حضور نیکوکاران و واقفان در ساخت بنای این مدرسه تقدیر کرد.
در این مراسم خانم افتخار، مدیر سابق مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها گرمه به ارائه گزارشی ظرفیت علمی، تبلیغی،‌ فرهنگی و... این مدرسه پرداخت و از فعالیت ها و خدمات اجتماعی طلاب برای بانوان منطقه گفت که به ویژه در دوران همه گیری کرونا، نقش آفرینی زیادی داشتند.
همچنین خانم مومن زاده، مدیر جدید این مدرسه، خدمت به طلاب علوم دینی به عنوان سربازان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را توفیق زیادی دانست که باید قدردان آن بود.
وی به ظرفیت اعتقادی و ایمانی بانوان شهرستان گرمه اشاره و ابراز کرد: باید کسانی که علاقه مند به تحصیل قرآن و علوم دینی هستند را شناسایی و در حوزه علمیه خواهران جذب کرد.
مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها گرمه در خراسان شمالی به دستور مدیر حوزه علمیه خراسان مبنی بر تسریع تکمیل و افتتاح، و با اهتمام ویژه معاونت اداری و مالی این حوزه و همراهی و همکاری مسئولان این شهرستان، با زیربنای ۲۵۱۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha