دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با بیان اینکه عنوان «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» از دو عنصر اصلی شورا و هماهنگی تشکیل شده است، گفت: باید از ظرفیت‌های موجود در فرمانداریها و بخشداریها برای هماهنگی امور استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، ظهر امروز در دیدار با مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، با بیان اینکه عنوان «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» از دو عنصر اصلی شورا و هماهنگی تشکیل شده است گفت: باید از ظرفیت‌های موجود در فرمانداریها و بخشداریها برای هماهنگی امور استفاده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی به روزرسانی برنامه‌ها بویژه استفاده از سرودهای جدید و جذاب را برای تبلیغ ضروری دانست و گفت: همه ما باید بدانیم در مسیر تمدن سازی برای اسلام یک سرباز هستیم و باید نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با اشاره به شکست دشمنان برای کم‌رنگ کردن عزاداری های محرم گفت: با وجود مشکلات اقتصادی، مردم عزادار و محبان امام حسین (ع) در برنامه‌های امسال عزای حسینی، بسیار باشکوه تر و برجسته‌تر از گذشته حاضر شدند که باید آن‌را قدر دانست.

وی، بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی را مهمترین ماموریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و گفت: گام برداشتن در مسیر تبلیغ ارزش‌های دینی، سربازی برای امام عصر ‌(عج) است که برکات آن نیز شامل حال مسئولان و دست‌اندرکاران این امر خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امیدبخشی در جامعه و طرح گفتمان امیدآفرین از تریبون‌ها، نقش مهمی در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه انتخابات تابلوی اقتدار نظام است، خاطرنشان کرد: صاحبان تریبون باید در استفاده از کلمات و جملات خود، حداکثر دقت و توجه را لحاظ کنند چراکه نباید برای خوشایند عده‌ای از افراد، عموم مردم را دلسرد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha