شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فرماندار

حوزه/ فرماندار خرم آباد گفت: از راه‌حل‌های نو و جدید برای جذب مخاطبان به کتاب و کتابخوانی، اصلاح روش‌های قدیمی و جایگزین کردن روش‌های خلاقانه و مؤثر در کتابخوانی باید استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، محمدباقر احمدی چگنی فرماندار خرم آباد امروز در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان، با اشاره به اینکه برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در جامعه باید همت جهادی داشته باشیم، اظهار داشت: برای تحقق این مهم باید شوق و عشق به کتاب و کتابخوانی در جامعه استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت‌های فرهنگی و تبلیغی برای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در جامعه استفاده کنیم، گفت: توسعه کتابخانه‌های عمومی، محرکی قوی برای آشتی جوانان با فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

فرماندار خرم‌آباد، افزود: از راه‌حل‌های نو و جدید برای جذب مخاطبان به کتاب و کتابخوانی، اصلاح روش‌های قدیمی و جایگزین کردن روش‌های خلاقانه و موثر در کتابخوانی باید استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه سبک زندگی و نگرش مردم در حال تغییر است، اظهار کرد: باید بر این اساس در موارد مختلف از روش‌های جدید و مؤثر بهره برد و در جذب حداکثری مخاطبین به کتابخانه‌های عمومی از روش‌های نوین بهره برد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha