یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه فامنین

حوزه / نشست مطالبه‌گری با حضور امام جمعه فامنین، دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای گروه تبلیغی یاوران دین در محل دفتر امام جمعه فامنین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ظهر امروز نشست مطالبه‌گری با حضور امام جمعه فامنین، دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای گروه تبلیغی یاوران دین در محل دفتر امام جمعه فامنین برگزار شد.

حجت الاسلام علی غفاری امام جمعه فامنین در این دیدار با تأکید بر لزوم برگزاری چنین جلساتی، اظهار داشت: مردم مشکلات و دغدغه‌های خود را را با علما و روحانیون به عنوان امین خود مطرح می‌کنند و نسبت به بی‌مهری‌ها و کم‌توجهی‌های برخی از مسئولین نسبت به شهرستان فامنین ناراضی هستند.

وی با بیان اینکه گفت‌وگو بدون پرده و رو در رو مردم با مسئولان بسیاری از شبهات و مشکلات را برطرف می‌کند، گفت: از برگزاری چنین جلساتی با مسئولان شهرستان و استان استقبال می‌کنیم.

در ادامه این دیدار جمعی از روحانیون و مطالبه‌گران شهرستان فامنین در رابطه با عملکرد نمایندگان مجلس و مسئولین اجرایی استان و شهرستان سوالاتی را مطرح کردند که مهم‌ترین آنها، عبارتند از:

۱- عدم پیشرفت منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد

۲- کم‌توجهی مسئولین نسبت به رمپ ورود و خروج فامنین به آزاد راه

۳- ناقص ماندن پروژه ایستگاه راه آهن

۴- بی‌توجهی به مسکن مهر فامنین و از بین رفتن خیلی از ساختمان‌های مسکن مهر

۵- نامطلوب بودن آب شرب فامنین‌

در پایان این نشست نیز حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، ناظر به سوالات و مطالبات مطرح شده در جلسه، به بیان توضیحاتی پرداخت.

روحانیون فامنینی پیگیر مطالبات مردم از مسئولان

روحانیون فامنینی پیگیر مطالبات مردم از مسئولان

روحانیون فامنینی پیگیر مطالبات مردم از مسئولان

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha