شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دستگاه قضایی

حوزه/ رئیس سازمان بازرسی کل کشور در دومین روز از سفر به استان فارس از پروژه در حال ساخت عایق سازان خاورمیانه در شهرک صنعتی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، ذبیح الله خدائیان در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان فارس از پروژه در حال ساخت عایق سازان خاورمیانه شهرک صنعتی شیراز بازدید کرد.

در جریان این بازدید مدیران پروژه مشکلات و چالش های پیش روی احداث آن را با رئیس سازمان بازرسی کل کشور درمیان گذاشته و خواستار پیگیری موضوع از سوی سازمان بازرسی شدند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز با یادآوری این موضوع که یکی از اولویت های سازمان حمایت از واحدهای تولیدی و رفع چالش های بیش روی این حوزه است قول مساعد داد که برای رفع مشکلات و گره گشایی از مسائل اقدام خواهد شد.

وی بیان کرد: سازمان بازرسی کل کشور بر اساس وظیفه ذاتی خود و در راستای تحقق شعار سال با مطالبه گری از دستگاه های ذی ربط نسبت به رفع چالش ها اقدام خواهد کرد.

خدائیان هدف از ایجاد شهرک های صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی را کمک به اقتصاد؛ اشتغال و رونق تولید دانست و گفت: مسئولان اگر می بینند که یک کارآفرین و تولیدکننده به دنبال تولید است باید کمک کنند و نگذارند چرخه تولید با مشکل مواجه شود.

وی گفت: باید بین سرمایه گذار واقعی و کسی که فقط به دنبال دریافت تسهیلات و امتیاز است تفکیک قائل شد.

فدائیان به بازرسی استان فارس مأموریت داد که مسائل و چالش‌های مطرح شده در این جلسه را پیگیری و موضوع را به تهران منعکس کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از مسئولان خواست به رونق تولید و اشتغالزایی کمک کنند نه اینکه پیش پای تولید مانع ایجاد کنند.

در این جلسه مدیران کارخانه عایق سازان خاورمیانه تقاضای خود پیرامون ارائه مهلت از سوی شهرک‌های صنعتی به منظور تکمیل پروژه را مطرح کردند که‌ با دستور رئیس سازمان بازرسی، بازرس کل استان فارس مامور پیگیری موضوع شد.

احمد اسدیان معاون امور تولیدی سازمان بازرسی و مهدی بهادر مدیر کل دفتر ریاست، روابط عمومی و همکاری‌های بین المللی سازمان بازرسی در این سفر دکتر خدائیان را همراهی می کنند.

سفر استانی‌ رئیس سازمان بازرسی کل کشور از روز یکشنبه با حضور در شهرستان های لامرد و مهر آغاز شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha