سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حدائق

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز گفت: هرفردی در این جامعه قدرت و موقعیت دارد وظیفه امر به معروف و نهی از منکر آن باید قوی تر باشد، تکلیف اولیه در خصوص امر به معروف متوجه کسانی است که موقعیت و مسئولیت دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق ظهر امروز در جلسه اعضای جامعه روحانیت شیراز، جمعی از علمای اهل تسنن و جمعی از ائمه جمعه سطح استان فارس با رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه که در سالن ولایت مجتمع علوم پزشکی شیراز برگزار شد، دریافت تسهیلات با سود بالا را یکی از دغدغه‌های مردم برشمرد و اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مردم در جامعه، تسهیلات با سود فراوان از سوی بانک‌ها است که باید فکری برای آن اندیشید، مردم از این جهت در سختی به سر می‌برند.

وی در ادامه با تصریح اینکه قشر کارمند از نظر معیشتی دچار مشکل است، اضافه کرد: موضوع معیشت مردم یک موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت است، از این رو قشر کارمند بسیار تحت فشار هستند و باید در سیاست‌های کلان جامعه این موضوع دیده شود.

عضو جامعه روحانیت شیراز، به موضوع عفاف و حجاب نیز اشاره کرد و گفت: هر فردی در این جامعه قدرت و موقعیت دارد، وظیفه توجه به امر به معروف و نهی از منکر آن باید قوی‌تر باشد، تکلیف اولیه در خصوص امر به معروف متوجه کسانی است که موقعیت و مسئولیت دارند، اگرچه مردم هم در این موضوع دخیل هستند، اما دشمن در صدد این است که با اینگونه توطئه‌ها مردم را دچار مشکل کند.

حجت الاسلام عادل حاجی پور مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس نیز در این جلسه عنوان کرد: دغدغه‌های ائمه جمعه استان پیرامون مسائل فرهنگی اجتماعی در کنار اولویت‌های اقتصادی و معیشتی مردم است.

وی خاطرنشان کرد: فرسایشی عمل کردن و روند مسائل حجاب غیر عادی است و آسیب‌هایی را به جامعه وارد کرده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha