شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1102613
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
تصاویر/ تجمع غیرت، عفت و معیشت مردم انقلابی تبریز

حوزه/ تجمع «غیرت، عفت و معیشت» در مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، تجمع جمعی از مردم انقلابی تبریز با عنوان «غیرت، عفت و معیشت» در مدرسه علمیه حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام برگزار شد و در این تجمع بیانیه پایانی قرائت شد.

در این بیانیه آمده است:

وَلْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ ۚ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ

طبق فرمان الهی در قرآن کریم، وجود امت آمر به معروف و ناهی از منکر یک واجب ضروری بوده و هر حکومتی که داعیه دا ر اسلام و حکومت دینی است، موظف است تا ضمن راه اندازی چنین امتی به عنوان اصلی ترین حامی این امت پشتیبان آمران به معروف و ناهیان از منکر باشد.

حمایت از آمر به معروف و ناهی از منکر بهترین سنگ محک و میزان، برای شناخت مسئولین مؤمن از منافق است. بعد از فتنه اخیر عوامل دجال در سال گذشته عده ای از جوانان مان فریب یاوه گویی های لشکریان دجال را خورده و خواسته یا ناخواسته در باتلاق بی عفتی و جبهه شهوت، اسیر شده اند. خمپاره های تهاجم فرهنگی دشمن ، برخی از جوانان را دچار جراحت روحی کرده است و در این میا ن آمران به معروف به عنوان امدادگران جامعه اسلامی وارد عمل شده و متأسفانه مورد بی مهری و برخورد ناجوانمردانه گمراهان، قرار گرفته اند.

شیطان توسط نماینده خود یعنی دجّال آخرالزمان ، دشمنان حضرت مهدی (عج) را ساماندهی کرده و در کشور ایران اسلامی که امید همه منتظران جهان است برخی از جوانان و نوجوانان را گمراه و در مقابل اسلام و احکام الهی قرار داده است. این عده ی انگشت شمار اما پررنگ ، در جامعه اسلامی به قبح زدایی پرداخته و برای عادی انگاری مفاسد در جامعه تلاش می کنند.

از سویی نیز متأسفانه تعداد کمی از جامعه مؤمنین ، به تکلیف خود عمل می نمایند و عدم عمل به تکلیف عمومی، موجب میگردد تا دلسوزان جامعه و آمرین به معروف توسط اراذل و اوباش های سازماندهی شده ، مورد ضرب و جرح قرار گیرند.

اینجانبان تجمع کنندگان غیرتمند تبریزی، در کنار روحانیت انقلابی، اعلام می داریم:

۱- دولت، مجلس و قوه قضائیه موظف است در جامعه اسلامی نسبت به تکمیل امت آمر به معروف و ناهی از منکر اقدام کرده و تمامی راهکارهای لازم برای حمایت و صیانت از این امت را به عمل آورد.

۲ - در کنار دستگاه های بازدارنده؛ سازمانها، نهادها، دانشگا هها، حوزه های علمیه، مدارس، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، مخابرات و سازمانهای فضای مجازی و صدا و سیما موظف هستند برای مبارزه با پدیده فساد خصوصاً بی عفتی ها؛ وظیفه خود را مشخص کرده و بدان عمل نمایند. در غیر این صورت باید به عنوان ترک فعل ، تحت تعقیب قضایی قرار گیرند.

۳- برخی از مسئولین دستگاه های قضایی و امنیتی متأسفانه به جای برخورد با مفسدان، با معترضین به فساد برخورد می کنند. لذا برخی از دستگاهها و نیروها که با متحصین معترض به فساد برخورد کرده اند باید مورد مواخذه قرار گرفته و ضمن عذرخواهی از متحصنین ، آمران به معروف را در اسرع وقت از زندان آزاد کنند.

۴- لباسهایی که برای کشف حجاب وجود دارند یا تولید داخل هستند یا وارد کشور می شوند در این راستا اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی ، اتحادیه های صنفی و گمرک ، باید پاسخگو بوده و جلوی واردات چنین لباسهایی را بگیرند.

۵- مؤسسات آموزشی، فرهنگی، هنری و مجتمع های تجاری و سیاحتی که پذیرای خواهران بدون حجاب هستند بایستی ضمن پاسخگویی و برخورد قاطعانه ، از ادامه ی خدمات دهی خودداری کنند.

۶- چنانچه حضرت آقا دغدغه دارند، همانند تجربه دوران کمیته انقلاب اسلامی بایستی بسیج و سپاه در کنار نیروی انتظامی وارد عمل شده و از آرمان های انقلاب و عفت عمومی پاسداری کنند.

۷- حمله وحشیانه اوباش های هار و لجام گسیختگان شهوت به خانه شهید مدافع حرم علیخانی در کرمانشاه هرگز از یادها نخواهد رفت. قرار نیست در ایران اسلامی پیروان حضرت فاطمه زهرا (س) همانند ایشان خانه شان مورد حمله وحشیانه قرار بگیرد و قرار نیست پیروانشان در خیابانها مورد ضرب و شتم قرار گیرند. با اینکه مظلومیت فاطمه زهرا (س) ارثی است که به پیروانش رسیده است اما در ایران اسلامی این اتفاقات با غیرت انقلابیون، منافات دارد و نباید بار دیگر در این کشور چنین اتفاقاتی تکرار شود.

۸- فتنه شهوت دجال که کم کم به سالگرد آن نزدیک می شویم با دو قطبی سازی جامعه امکان تکرار پیدا می کند. اگر مسئولین به وظیفه خود عمل کنند به جای انفعال، انقلابی عمل نمایند ، بیشک تکرار چنین فتنه ای تنها در خواب و خیال استکبار و صهیونیسم خواهد بود . در غیر اینصورت با انفعال ، حذف تدریجی اسلام ناب محمدی (ص)را در مراحل پایانی مشاهده خواهیم کرد. برای جلوگیری از این ضایعه هرگز چنین اجازه ای را به هیچ مسئولی نخواهیم داد.

۹- تنها با صِرف تجمع، کاری پیشن می رود. لذا در صورت بی توجهی مسئولین؛ بی شک امت آمران به معروف در تبریز از این خطه برای مبارزه با فساد به پا خاسته و ابتدا با مسئولین تارک فعل و بی توجه به وظیفه خود برخورد قاطع نموده و خواستار تعویض فوری آنها خواهد بود.

۱۰- دشمنان اسلام برای براندازی انقلاب، عفت عمومی را نشانه رفته است و در این شبیخون خطرناک با سدی بنام امت آمران به معروف روبرو شده اند. آنها توسط بردگان شهوت، برنامه ریزی سالانه نموده اند. چنانچه سال گذشته کشف حجاب و خشونت دربرابر زنان محجبه و آمران به معروف را دنبال نمودند. احتمال داده می شود برای تحقیر و شکستن سد مقابل شان در برنامه پیش رو تعرّّض و حرمت شکنی های خطرناکی را در پیش گرفته اند و برای سال های بعد ورود به حریم آمران به معروف و هتک حرمت خاصی را برای آنان توسط سازمان های اطلاعاتی برنامه ریزی کرده اند. و در سال های بعد ترویج همجنس بازی های متعرضانه را در برنامه های خود قرار داده اند. و همه این برنامه ها را فقط با ایجاد انفعال و بی غیرت کردن مسئولین، پیش خواهند برد. ما هرگز اجازه تداوم حضور افراد منفعل در مسئولیت های نظام اسلامی را نخواهیم داد. و حضور مسئولین منفعل در جایگاه های نظام را نامشروع اعلام می نماییم.

۱۱- با عنایت به حدیث شریف نبوی (ص)که: « کَادَ اَلْفَقْرُ أَنْ یَکُونَ کُفْراً »و با توجه به تاکیدات و فرمایشات موکد مقام معظم رهبری که چندین سال است شعار سال را بر محور مهار تورم و مشکلات اقتصادی بیان نموده اند متاسفانه روز به روز شاهد افزایش تورم و مشکلات معیشتی مردم هستیم که یکی از مهم ترین عوامل فساد در جامعه است، لذا از دولت مردمی می خواهیم تمام توان خود را بر مهار تورم و مشکلات معیشتی به کارگرفته با اهتمام بیشتری در راستای منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

در خاتمه از خداوند می خواهیم تا در قیام منتقم حضرت زهرا (س) تعجیل نموده و بلای تاخیر غیبت را از جامعه مان رفع نماید.

و اعلام می داریم ای رهبر آزاده و ای امام مقتدر و مظلوم، همه ملت ایران پشتیان شما تا آخرین قطره خون شان خوا هند ماند و بی شک نقشه های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

والسلام علی عبادالله الصالحین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    1 0
    جالبه فقط خودتون را محکوم کرده اید سازمان تبلیغات و ارشاد و صداوسیما...
    • منتظر ظهور IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
      0 0
      😅😅😅😅
    • نه IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
      0 0
      اینها خود پرست نیستند
    • بالاتر IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
      0 0
      محکوم که سهله، آنها اگر زندگیشون مرتع شیطان شود، به تبع مولایشان حضرت زین العابدین علیه السلام، از خدا برای خودشان طلب مرگ می کنند.
    • کلا IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
      0 0
      اینها عقد اخوت بلاشرط با کسی نبسته اند. محور خداست، وقتی برابر حکم خدا قرار بگیرند، اتصال و ارتباطی نیست.