یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تریبون اهداف اسلام و انقلاب است، گفت: نقش این شورا در استمرار و زنده نگه داشتن اهداف والای اسلام و انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در مراسم معرفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تریبون اهداف اسلام و انقلاب است، اظهار داشت: نقش این شورا در استمرار و زنده نگه داشتن اهداف والای اسلام و انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه جایگاه و نقش شورای تبلیغات اسلامی در نظام اسلامی جایگاهی والا است، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جایگاه ویژه و حساسی در استمرار اهداف والای نظام داشته و دارد.

امام جمعه خرم آباد گفت: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی در تمام صحنه‌های نطام نقش پررنگی داشته‌اند و همواره پای کار اهداف نظام و انقلاب بوده و هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ابتدای تشکیل تا کنون موجبات اهتزاز پرچم نظام بوده است، خاطرنشان کرد: این شورا با اجرای برنامه‌های شاخص و محوری در مناسبت‌های مختلف در راستای اشاعه شعائر و دستاوردهای انقلاب در جامعه، رسالت خود را به خوبی انجام داده است.

وی بر لزوم همکاری مستمر و هدفمند همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی لرستان با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تأکید کرد و گفت: اجرای باشکوه برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت‌های مختلف نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه‌های متولی در استان است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha