چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1102685
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه از خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه از حجت الاسلام خواجوی خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کرمانشاه تقدیر کرد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه ضمن تبریک «روز خبرنگار»، گفت: نقش رسانه و خبرنگار یک نقش بسیار مهمی است.

وی با اشاره به جایگاه خطیر خبر رسانان فرهنگ دین، گفت: روایان امین اخبار در واقع از صدر اسلام تاکنون نقش حساس و تأثیرگذاری داشته اند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه تصریح کرد: امروز دشمنان تمام قد، جنگ فرهنگی را با اخبار کذب و شبهه پراکنی، علیه مقدسات بخصوص ارزشهای انقلابی بر ما تحمیل کرده اند.

حجت الاسلام سلیمانی با این تعبیر که امروز دنیا را به دهکده جهانی تشبیه کرده اند، گفت: نقش رسانه در تبیین مسائل روز، ارزشهای متعالی اسلام و انقلاب اسلامی و روشن کردن راه هدایت به حقایق دنیا خبر، خیلی مؤثر است.

این استاد حوزوی در خصوص شرایط یک خبرنگار متعهد و انقلابی با تمسک به آیه شریفه که می فرماید: «الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسالاتِ اللَّهِ...»، گفت: یکی از مصادیق بارز کسانی که رسالات الهی را تبلیغ می کنند همین رسالت عظیم خبر رسانی است .

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه اظهار کرد: مردم دنیا اگر بخواهند واقع پی به عظمت اسلام و انقلاب اسلامی ببرند، نقش رسانه و خبرنگاران خیلی تأثیر دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha