پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی؛ در گذشت هنرمند تبریزی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی در گذشت هنرمند تبریزی را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت هنرمند متعهد، انقلابی و پیشکسوت عرصه نقاشی، استاد مرتضی شریفی گلزار موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

آن استاد فرزانه عشق و هنرش را در راه باورها و آرمان های ملت بزرگ ایران با خلق آثار ارزشمند ماندگار کرد و با نقش های جاودانه و با بوم و رنگ در راه امام، انقلاب و آلاله های سرخ جامه، ثابت قدم زیست و به حقیقت پیوست.

مرتضی شریفی گلزار را روایتگر حماسه همیشه ماندگار انقلاب میشناسیم و تربیت شده های کلاس درسش را ادامه دهند این مسیر پرفروغ. نیک میدانیم نقاشی های پرتره ایشان از امام راحل (ره) و طرح معروف " امام را دعا کنید " در اذهان ملت ما به یادگار مانده است.

اینجانب فقدان آن شخصیت والای هنری خطه آذربایجان، هنرمند مخلص و متعهد را به خانواده مکّرم شریفی، هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی و تمامی شاگردان آن عزیز سفر کرده تسلیت عرض گفته و از خداوند منال برای آن فقید فرهیخته، رحمت و غفران واسعه و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

سید محمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
و امام جمعه تبریز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha