دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
نمازجمعه بوشهر

حوزه/ امام جمعه موقت بوشهر گفت: آزادگان گوهر بازیافته از ذخیره ایمان و الماس های درخشان جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی امام جمعه موقت بوشهر امروز در خطبه های نمازجمعه أین شهر با گرامیداشت سالروز بازگشت اولین گروه آزادگان به میهن اسلامی، اظهار داشت: آزادگان گوهر بازیافته از ذخیره ایمان و الماس های درخشان جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: آزادگان دفاع مقدس با الگوگیری از اسرای نهضت عاشورا تهدید اسارت را به فرصت آزادگی تبدیل کردند.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: استکبار جهانی با مدیریت صهیونیسم بین الملل به دنبال ترویج بی بندوباری در جامعه است و ترویج شهوترانی و بی حجابی و بی حیایی را سردمداری می کنند.

وی ادامه داد: استحاله فرهنگی، سیاسی و دینی جوامع اسلامی از اهداف جنگ ترکیبی و رسانه ای دشمن است که باید از آموزه ها و تاریخ گذشتگان از جمله شکست مسلمانان و تمدن بزرگ اسلامی در اندلس عبرت بگیریم.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه دشمن در ماه محرم ناکام ماند، خاطرنشان کرد: امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) پیام رسانان نهضت کربلا بودند و اگر پیام عاشورا منتقل نمی شد، بدون شک امروز اثری از قیام عاشورا نبود.

وی درباره دیدار مقام معظم رهبری با کارکنان و خانواده های ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: ماموریت این ناوگروه مصداق دستور صریح قرآن کریم مبنی بر افزودن استعداد و قدرت خود برای مقابله با دشمنان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha