شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
س

حوزه / امام جمعه کاشان با بیان اینکه خبرنگار با بررسی دقیق اتفاقات، اخبار را به اطلاع مردم می‌رساند، گفت: اینطور نباشد که من و شما اگر بخواهیم یک خبر صحیحی را بخوانیم ناچار شویم برای به‌دست آوردن کل زوایا، به چندین روزنامه مراجعه نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) این شهر ضمن، قدردانی از دانشجویان شرکت کننده در اردوهای جهادی استان اصفهان، اظهار داشت: یکی از افتخارات ما دانشجویان اردوهای جهادی است که با حضور در روستاها با غربال‌گری و رفع مشکلات خانواده‌های بی‌بضاعت در جهت فرزند آوری، تلاش می‌نمایند.

امام جمعه کاشان ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: کار خبرنگاران همانند کار انبیاء می‌باشد که خبر را بدون کم و کاست باید به مردم برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه خبرنگار با بررسی دقیق اتفاقات، اخبار را به اطلاع مردم می‌رساند، یادآور شد: اینطور نباشد که من و شما اگر بخواهیم یک خبر صحیحی را بخوانیم ناچار شویم برای به‌دست آوردن کل زوایا، به چندین روزنامه مراجعه نماییم.

امام جمعه کاشان خاطرنشان کرد: از کلیه خبرنگاران انتظار دارم علیرغم امکانات بسیار کمی که در اختیار دارند و در جهت تنویر افکار عمومی کل منطقه کاشان تلاش می‌کنند، صفت انبیاء را که حفظ و رساندن کامل خبر می‌باشد، رعایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به بیانیه بی‌طرفی خود در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: انتخابات و سپردن مسئولیت عبارت است از دادن یک امانت به اهلش.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه مسئولی که می‌خواهد نامزد انتخابات شود حواسش به نامه ۵ نهج البلاغه باشد، اظهار کرد: کسی اهلیت ثبت نام در انتخابات را دارد که تعهد و تخصص داشته باشد.

وی تصریح کرد: اگر بردار و خواهری که می‌خواهد در انتخابات شرکت کند خودش را متعهد نمی‌داند و تقوا ندارد، ولو متخصص‌ترین هم باشد هیچ موقع وارد این عرصه نباید شود.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه اینجانب به عنوان خادم شما همان سیاست مقام معظم رهبری، بیان وظایف و ملاک‌ها را دارم، خاطرنشان کرد: بنده از فرد خاصی در پنهان و آشکار چه با اشاره و چه با صراحت حمایت نخواهم کرد و همه مردم و نخبگانی که در خط ولایت فقیه و مدافع ارزش‌های اسلامی باشند برایم یکسان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، ضمن گرامی داشت روز مقاومت و جنگ ۳۳ روزه به بالا رفتن قدرت دفاعی و پهبادی نیروهای مقاومت فلسطین اشاره کرد و گفت: امروز کار اسرائیل به جایی رسیده که ۱۰ هزار نفر از ارتش آن کشور جدا شده‌اند و بعد از ۷ ماه اعلام اصلاحات نتانیاهو صدها هزار معترض را به خیابان‌های رژیم صهیونیستی آورده است.

امام جمعه کاشان، استقرار چادرهای حزب الله در عمق سی متری اراضی اشغالی را از مهمترین نگرانی‌های اسرائیل دانست و خاطرنشان کرد: بالا رفتن قدرت دفاعی حزب الله تأیید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که فرمودند، فرج امام زمان(عج) کلید فتح قدس است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha