یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه خورموج

حوزه/ امام جمعه خورموج گفت: بنده از افراد متعهد که از دانایی و توانایی در تراز انقلاب اسلامی برخوردار هستند، می‌خواهم تا خود را به جامعه عرضه کنند و داوطلب صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی شوند، در عین حال هم از کسانی که نمی‌توانند عهده‌دار این بار امانت مهم باشند و از انجام وظایف محوله ناتوان هستند، می‌خواهیم به خاطر رضای خدا احساس تکلیف نکرده و به صحنه انتخابات ورود نکنند و این وظیفه را به کسان دیگر محول کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج در خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت سالروز شهادت مظلومانه امام سجاد(ع)، اظهار داشت: جهاد تبیین و زنده نگه‌داشتن خط فکری عاشورا به زعامت امام سجاد(ع) و پرچم‌داری حضرت زینب(س) آغاز شد و دلیل اصلی زنده‌ ماندن فرهنگ عاشورا نیز همین جهاد تبیین سجادی و زینبی است.

امام جمعه خورموج با اشاره به ۲۶ مرداد سالروز بازگشت افتخار آفرین آزادگان به کشور، گفت: یکی از شیرین‌ترین خاطرات مرتبط با دوران دفاع مقدس بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به ایران اسلامی است.

وی افزود: آزادگان سرافراز، سند افتخار انقلاب، نمادهای عینی مقاومت و جلوه‌هایی از ایمان و ایثار هستند.

حجت الاسلام زاهددوست با اشاره به نمایشگاه طرح اسوه پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان دشتی، یادآور شد: این نمایشگاه فضایی برای انتقال تجارب پایگاه‌های بسیج و ایجاد شور و اشتیاق در بین بسیجیان برای خدمت بیشتر به مردم و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

امام جمعه خورموج، با اشاره به اینکه پیش ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حال انجام است، اظهار کرد: مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت، چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب در بحث انتخابات است و قطعا پیش ثبت نام داوطلبان یکی از مسائلی است که به تحقق رقابت سالم و مشارکت حداکثری کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: افرادی که قصد ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند با برآورد صحیح و کامل از توانایی خود، برای ورود به عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام کنند.

وی ادامه داد: بنده از افراد متعهد که از دانایی و توانایی در تراز انقلاب اسلامی برخوردار هستند، می‌خواهم تا خود را به جامعه عرضه کنند و داوطلب صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی شوند، در عین حال هم از کسانی که نمی‌توانند عهده‌دار این بار امانت مهم باشند و از انجام وظایف محوله ناتوان هستند، می‌خواهیم به خاطر رضای خدا احساس تکلیف نکرده و به صحنه انتخابات ورود نکنند و این وظیفه را به کسان دیگر محول کنند.

حجت الاسلام زاهددوست یادآور شد: کسانی وارد میدان انتخابات شوند که توانمندی آنان در حد و اندازه مجلس شورای اسلامی باشد و این توانمندی را در خود ببینند که بتوانند در کمیسیون‌های مجلس علاوه بر تعهد به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب در توانایی، کاردانی، تجربه و دانش حرفی برای گفتن داشته باشند و پیشرفت و عدالت را برای کشور و حوزه انتخابیه خود رقم بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha