شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه موقت شبانکاره

حوزه/ امام جمعه موقت شبانکاره گفت: بایدن ترسو و لرزان باید بداند که نتیجه جنگ با ایران را موشک‌های سجیل، صاعقه، خیبر و هایپر سونیک فتاح مشخص می‌کند، نتیجه جنگ را سربازان شهید سلیمانی مشخص می‌کنند و خلیج‌ فارس را مدفن ابدی شما می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حمیدرضا ترخان امام جمعه موقت بخش شبانکاره ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: تا به امروز قریب به ۱۴ هزار متقاضی کرسی مجلس ثبت نام کرده‌اند که ۱۲ درصد خانم و ۸۸ درصد از آقایان این آمار را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه اگر کاندیدی کرسی مجلس را برای نفع شخصی، قومی و یا گروهی مطالبه و ثبت نام کند غلط است، گفت: در شأن نماینده نیست که وعده وعید توخالی بدهد.

امام جمعه موقت بخش شبانکاره ادامه داد: نماینده مردم باید ساده زیست باشد و از رفتار اشرافی مآبانه دوری کند و نباید از بالا به مردم نگاه کند.

حجت الاسلام ترخان، با تأکید بر اینکه متقاضیان مجلس نگاه تخریب گرایانه نداشته باشند، تصریح کرد: باید نگاه تقریبی و برادرانه و خدمت رسانی داشت و در یک کلام به همدیگر حُسن ظن داشته باشند.

امام جمعه موقت شبانکاره با اشاره به اینکه متقاضیان کرسی مجلس، تقوا، صداقت، حریت، صراحت را چاشنی کار خود کنند، اضافه کرد: بر اساس بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری، نماینده مجلس مسیر قانونگذاری را ریل گذاری یا به تعبیر دقیق‌تر جاده سازی می‌کند، لذا کرسی مجلس باید به دست یک فرد اصلح قرار بگیرد.

وی با اشاره به پیروزی روز مقاومت و پیروزی حزب الله لبنان بر رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل، عنوان کرد: این جنگ دومین موفقیت بزرگ حزب‌الله لبنان بوده که توطئه‌های شوم آمریکا، انگلیس، فرانسه با اجرای رژیم صهیونیستی و معاونت کشورهای عبری عربی، در حال اجرا بود و به شکست مفتضحانه اسرائیل رسید.

امام جمعه موقت شبانکاره ادامه داد: آمریکا در این روزها ادعا کرده که ناوگان دریایی و هوایی با ناوچه‌های جنگی و جنگنده‌های اف۳۵ و اف۱۶ را برای مقابله با ایران به خلیج فارس اعزام می‌کند، اما باید در جواب بگوییم غلط زیادی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بایدن ترسو و لرزان باید بداند که نتیجه جنگ با ایران را موشک‌های سجیل، صاعقه، خیبر و هایپر سونیک فتاح مشخص می‌کند، نتیجه جنگ را سربازان شهید سلیمانی مشخص می‌کنند و خلیج‌ فارس را مدفن ابدی شما می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha