چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
.

حوزه / امام جمعه چهارباغ گفت: دستاوردهای ناو گروه ۸۶ ارتش با ناو کاملاً ایرانی دنا در سفر به دور دنیا بی‌نظیر است که مهمترین دست آورد آن، نهادینه شدن فرهنگ «ما می‌توانیم» بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه چهارباغ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: دستاوردهای ناو گروه ۸۶ ارتش با ناو کاملاً ایرانی دنا در سفر به دور دنیا بی‌نظیر است که مهمترین دست آورد آن، نهادینه شدن فرهنگ «ما می‌توانیم» بود.

وی افزود: اقدامات روزهای اخیر از سوی نیروهای مسلح کشورمان، از الحاق موشک کروز ابو مهدی به ناوگان دریایی ایران گرفته تا برگزاری رزمایش اقتدار در آب‌های خلیج ‌فارس، تنها یک هدف را دنبال می‌کند و آن هم مخابره پیام هشدار به ارتش تروریستی آمریکا است.

امام جمعه چهار باغ به روبه زوال بودن اسرائیل اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی در شکننده‌ترین وضعیت خود قرار دارد.

حجت الاسلام محمدی ضمن دعوت از نیروهای انقلابی واجد شرایط، نخبگان، دلسوزان نظام و انقلاب و مردم برای ثبت نام در انتخابات، اظهار کرد: استقبال اقشار مختلف از پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس نشانه شور و نشاط انتخاباتی است.

امام جمعه چهارباغ به ضرورت توجه بیشتر به فرمانداری این شهرستان تأکید کرد و یادآور شد: انتظار می‌رود باتوجه به گذشت ۳ سال از ایجاد فرمانداری، در راستای افزایش درجه فرمانداری این شهرستان اقدام شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha