شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی خورشیدی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بیجار گفت: هر جا کار را به‌صورت جهادی انجام دادیم و مردم دخیل بودند، کار پیشرفت کرده و هرجا گوش به فرمان امام جامعه دادیم و حرکت کردیم نیز کار با سرعت بیشتری پیشرفت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام علی خورشیدی امروز در مراسم اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی۳ که در شهرستان بیجار برگزار شد، اظهار داشت: هر جا کار را به‌صورت جهادی انجام دادیم و مردم دخیل بودند، کار پیشرفت کرده و هرجا گوش به فرمان امام جامعه دادیم و حرکت کردیم نیز کار با سرعت بیشتری پیشرفت کرده است.

امام جمعه شهرستان بیجار ادامه داد: هرجا خواستیم سلیقه‌ای عمل کنیم، منیت‌ها بوده، همانند اداره من، سازمان من، مدیریت من، می‌بینیم که کار کُند پیش رفته است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه ۸ سال بیهوده مسائل اقتصادی کشور را به مسئله برجام گره زدند، دیدیم هیچ نقطه مثبتی حاصل نشد و کشور را در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و پیشرفت معطل کردند.

حجت الاسلام خورشیدی تصریح کرد: امروز علیرغم اینکه برجامی وجود ندارد اما در کشور به برکت هدایت‌های امام جامعه و گوش به فرمان بودن مسئولین خدوم، هم شاهد پیشرفت هستیم و هم اقتدار، و حتی کشورهای دیگر به دنبال ایجاد ارتباط و تعامل با ایران اسلامی هستند، چرا که می‌دانند ایران قوی است و همه کشورها به ایران احتیاج دارند.

امام جمعه شهرستان بیجار اظهار کرد: امروز در کشور با چند بحران روبرو هستیم، که یکی از آنها مسئله آب است، آب در حوزه کشاورزی و حوزه آب شرب، اینها حقیقتا مشکل است که در ابتدا باید تبیین‌گری شود و مسئله اسراف و صرفه جویی برای مردم بیان شود.

گفتنی است در این این مراسم از ۲۲ نفر از جهادگران برتر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha