دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد بر صرفه جویی مردم در مصرف آب و برق تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛حجت الاسلام سید علی حسینی،امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با قدردانی از حضور باشکوه و پرشور مردم در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)و یاران باوفای ایشان، گفت: مردم دلداده اهل بیت(ع) در ایام عزاداری دهه محرم به جهانیان نشان دادند که تا پای جان وفادار به آرمان های اسلام، مکتب عاشورا و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با اشاره به هتاکی یک خانم در روزهای اخیر به مقدسات دین مبین اسلام در یکی از بوستان های بروجرد گفت: مردم تحمل هتاکی این خانم را نداشتند و با دستگیری این خانم از دستگاه قضایی می خواهند او را به اشد مجازات برساند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز حقوق بشر اسلامی و گسترش اهداف واقعی حقوق بشر اسلامی در جهان اظهار کرد: غربی ها در کشورهای جهان سوم، مردان، زنان و کودکان بی گناه را به خاک و خون کشانده و مدعی دروغین حقوق بشر هستند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به مشکلات پیش آمده در نساجی بروجرد خواستار ارتباط قوی تر مدیران نساجی با کارگران و همچنین درک مشکلات مدیران این مجموعه از سوی کارگران شد و گفت: با درک کارگران و مدیران از مشکلات کارخانه، مشکلات در اسرع وقت مرتفع خواهد شد.

وی با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب و برق در فصل تابستان و گرما گفت: انتظار می رود مردم فهیم ایران با صرفه جویی در مصرف آب و برق عبور از فصل گرما را بگذرانند.

امام‌ جمعه بروجرد در پایان با اشاره به طرح حمایت از جوانی جمعیت، خاطر نشان کرد: امید می رود مسئولان مشوق های در نظر گرفته برای اجرای این طرح را برای همه زوجین اجرا نموده تا شاهد افزایش نرخ جمعیت در کشور باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha