یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه / فرمانده سپاه عاشورا گفت: اجرای جنگ ترکیبی تهاجمی دشمن، رزمنده، فرمانده، شجاع‌مرد، و شیر زن خاص خود را می‌طلبد که شما اصحاب قلم و مطبوعات در این نبرد داعیه‌دار خواهید بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سردار عباسقلی‌زاده فرمانده سپاه عاشورا امروز در نشست با اصحاب رسانه استان و رونمایی از فراخوان جشنواره رسانه‌ای کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان، اظهارداشت: انقلاب ما اسلامی است و به خاطر اسلام ناب محمدی، علوی، حسینی و ایرانی انقلاب کردیم، نه اسلام ابوسفیانی و اسلام آمریکایی.

وی با اشاره این‌که مأموریت ما حفظ انقلاب است، گفت: حفظ انقلاب همان حفظ اسلام است، دشمن با ما سر اسلام ناب سرجنگ دارد و لذا اگر این اسلام محمدی و ایرانی را نداشتیم، دشمنی نیز نداشتیم.

فرمانده سپاه عاشورا، با تأکید بر این‌که حضرت امام(ره) به ما یاد داد که ما بر سر اسلام ناب قیام کرده‌ایم، اظهار کرد: چنان‌که اصحاب سیدالشهداء در جنگ علیه باطل شهید و اسیر دادند، توهین و تهمت شنیدند و با تبلیغات شدید و منفی یزیدیان مواجه شدند.

وی با بیان این‌که دشمن سر از بین بردن جوانمردی، حیا و آزادمردی جنگ می‌کند، یادآور شد: مشکلات اقتصادی بهانه‌ای است که دشمنان به‌راحتی برای پیاده‌سازی اهداف خود زمینه‌سازی کنند.

سردار عباسقلی‌زاده خاطرنشان کرد: دشمن جنگ ترکیبی علیه ما را از سال‌ها پیش شروع کرده و اخیرا نیز تهاجم خود را شدت بخشیده است.

وی ادامه داد: اجرای جنگ ترکیبی تهاجمی دشمن، رزمنده، فرمانده، شجاع‌مرد، و شیر زن خاص خود را می‌طلبد که شما اصحاب قلم و مطبوعات در این نبرد داعیه‌دار خواهید بود.

فرمانده سپاه عاشورا، با اشاره به این‌که شما می‌توانید دشمنان انقلاب اسلامی را مغلوب کنید، اظهار کرد: سال قبل در نبردی با این دشمن، نقاط ضعف و قوت خود را دانستیم، دارای یک مکتب قوی، ملت بزرگ و قوی و دارای یک رهبر بزرگ و قوی هستی، در مقابل نیز یک دشمن بزرگ قوی داریم، اما ما با این ۳ مولفه، قطعا دست برتر را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در دفاع مقدس، رزمندگان ما ۸ سال با کل دنیا جنگیدند و پیروز شدند، در فتنه خوارج گونه داعش نیز با آن همه کشور حامی، جنگیدیم و پیروز شدیم.

گفتنی است، در پایان این نشست از پوستر جشنواره رسانه‌ای کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان‌شرقی توسط سردار عباسقلی‌زاده، فرماندهی سپاه عاشورا و معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد و دیگر پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه رونمایی شد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha