یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست خبری ادیانی فراجا

حوزه/ نشست سه ساعته و صمیمی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی آن سازمان با حواشی و خبرهای جالبی همراه بود.

خبرگزاری حوزه - تهران/ نشست سه ساعته و صمیمی حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با خبرنگاران و اصحاب رسانه به دعوت معاونت تبلیغات و روابط عمومی ساعس فراجا که در آن سازمان برگزار شد، با حواشی و خبرهای جالبی همراه بود.

خبرنگاران رزمندگان عرصه جنگ نرم و جنگ ترکیبی دشمن هستند

پیش از سخنان رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی ساعس فراجا در سخنانی با تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: پس از انتصاب حجت الاسلام ادیانی در سال ۹۷ به ریاست این سازمان، عقیدتی سیاسی فراجا ۲ ماموریت را در دستور کار قرار داد که یکی از این ماموریت ها در قبال کارکنان انتظامی و خانواده های آن در سراسر کشور و ماموریت بعدی یک مسئولیت بزرگتر در انقلاب بود.

از اقدامات فرهنگی پلیس تا حضور خانوادگی رئیس عقیدتی در مهمانی ها / هدیه خاص ادیانی به خبرنگاران

وی افزود: مسئولیت سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در قبال انقلاب اسلامی، حضور فعال و پرشور و هوشمندانه در صحنه های مختلف این انقلاب بوده است و در جریان هایی نظیر رزمایش مومنانه و کرونا و سیل خوزستان و زلزله خوی و حوادث و رخدادهای انقلابی، سازمان در خدمت انقلاب و در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی قرار گرفت.

سردار بهرامی با بیان اینکه اقدامات زیادی در انقلاب اسلامی در حال انجام است و انعکاس این کارها به دوش شما عزیزان خبرنگار بوده است، گفت: خبرنگاران رزمندگان عرصه جنگ نرم و جنگ ترکیبی دشمن هستند و اجر و پاداش آنان از رزمندگان دفاع مقدس کمتر نیست.

برنامه جدی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا برای تربیت پلیس مکتبی

بعد از سخنان معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، طی سخنانی ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: امروز افتخار ما این است که هرکسی که در این انقلاب در حال خدمت است یعنی شما به عنوان سربازان جنگ نرم در رسانه و ما به عنوان نیروهای یک سازمان انقلابی و محتوایی که همگی ما در یک جبهه اما با ابزار و عناوین مختلف در حال فعالیت هستیم، گردهم جمع شده ایم.

از اقدامات فرهنگی پلیس تا حضور خانوادگی رئیس عقیدتی در مهمانی ها / هدیه خاص ادیانی به خبرنگاران

وی افزود: هفته خبرنگاری هفته پرکار شماست و تجلیل از مقام خبرنگار را به روزهای آخر و دقایق آخر این ایام موکول کرده ایم زیرا اعتقاد داریم در هفته خبرنگار، مشغله های خبرنگاران و اصحاب رسانه همچون معممین در دهه های محرم فراوان و زیاد است و می خواستیم با فراغت بال بیشتر از سوی شما، پای درد و دل های شما قرار بگیریم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: در راستای تحقق پلیس تراز انقلاب و رشد فعالیت های قرآنی و دینی در سازمان و در میان کارکنان که از دغدغه های جدی رهبر معظم انقلاب است از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و نمی کنیم.

شهدای فراجا سند ایستادگی پلیس پای آرمان های نظام

وی افزود: در حوادث سال گذشته، انتظامی کشور پا پس نکشید و تا آخرین لحظه در صحنه پای آرمان های انقلاب و امام و رهبری ایستادگی کرد و انتظامی کشور امروز به معنای واقعی کلمه انقلابی و بصیر و جهادی است و برای امنیت و آسایش و رفاه مردم از هیچ چیزی دریغ نمی‌کنند و شهدای فراجا سند این ادعاهاست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه انتخابات یکی از جلوه‌های حضور مردم در صحنه های نظام است و انتظامی کشور نیز در جهت مشارکت بیشتر مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده است، گفت: در انتخابات قبلی ۵ هزار روستا را مبلغان و هادیان از فراجا به روستاها رفتند و آگاه‌سازی کردند.

از اقدامات فرهنگی پلیس تا حضور خانوادگی رئیس عقیدتی در مهمانی ها / هدیه خاص ادیانی به خبرنگاران

دسته بندی رسالت امنیتی فراجا

وی با اشاره به وظایف انتظامی کشور اظهار داشت: امنیتی که انتظامی کشور در تأمین آن مسئولیت دارد در دو بخش تعریف می‌شود، یک بخش امنیت مدنی و سیاسی و یک بخش امنیت اخلاقی و اجتماعی.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: پلیس یکی از ستون های استوار امنیت کشور است و در تأمین امنیت هر دو بخش وظیفه اش یکسان است.

اقدام پلیس بر مُر قانون در قانون عفاف و حجاب

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی مطهر حاکمیت و اقتدار نظام است، گفت: در موضوع عفاف و حجاب پلیس در خصوص این طرح و عفاف و حجاب بر اساس قانون عمل می‌کند و اقدام پلیس در خصوص طرح عفاف و حجاب که مربوط به امنیت اخلاقی است همانند امنیت مدنی و سیاسی بر اساس قانون است.

از اقدامات فرهنگی پلیس تا حضور خانوادگی رئیس عقیدتی در مهمانی ها / هدیه خاص ادیانی به خبرنگاران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: عفاف و حجاب بر مبنای دستورات الهی است نه نظریه شخصی و یا حاکمیتی؛ در نظام اسلامی باید قوانین بر مبنای دستورات الهی رخ بدهد و قاطبه ملت شریف ایران مشکلی با حجاب ندارند زیرا حجاب دستور خداست اما رسانه های غربی نیمه خالی لیوان را به جامعه نشان می دهند که مردم از حجاب بیگانه اند اما در واقعیت اینگونه نیست.

اقدامات فرهنگی فراجا در ایام اربعین حسینی

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری حوزه در خصوص اقدامات فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ایام اربعین حسینی اظهار داشت: سهم انتظامی در اربعین سهم تعیین کننده ای است و در کنار خدمات انتظامی، خدمات مردمی خوبی هم به برکت موکب الحسین(ع) شهدای فراجا در حال انجام است.

از اقدامات فرهنگی پلیس تا حضور خانوادگی رئیس عقیدتی در مهمانی ها / هدیه خاص ادیانی به خبرنگاران

وی افزود: در ایام اربعین حسینی ۱۰ موکب فعال داریم که از نماز و استراحت زائران تا پذیرایی با غذای گرم از برنامه های این موکب هاست و تا آخرین لحظه و پایان اربعین حسینی ما حضور داریم و در واقع تقریبا می توان گفت که آخرین موکبی که جمع می شود موکب های انتظامی است.

فعالیت ۲۰۰ طلبه و روحانی در موکب های اربعینی فراجا

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به فعالیت طلاب و روحانیون سازمانی در موکب های فراجا بیان کرد: ۲۰۰ طلبه در مرزها به مناسبت اربعین حسینی مستقر می شوند تا با احکام و پاسخگویی به سوالات و برنامه های فرهنگی، مردم در کنار اقتدار فراجا، مهربانی کارکنان این سازمان را هم شاهد باشند.

وی افزود: اداره گذرنامه نیز با وجود اینکه یک مجموعه خدماتی در انتظامی است و مسئولیت صدور گذرنامه ها را بر عهده دارد، اما همانند سالهای گذشته با برپایی یک موکب در ایام اربعین در کنار خدمات انتظامی به مردم خدمات فرهنگی را نیز ارائه می کند.

درخواست فرمانده کل انتظامی از ملت شریف ایران

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: سردار رادان، فرمانده کل انتظامی بارها در جلسات متعدد و در رسانه ها تاکید کرده اند و ما نیز پیرو سخنان وی تاکید داریم که ملت شریف ایران درخواست صدور گذرنامه را به روزهای پایانی منتقل نکنند و از هم اکنون به دنبال پیگیری برای صدور گذرنامه ها و اقدامات آن باشند تا در ایام نزدیک اربعین شاهد حجم بالای مراجعین و ازدحام جمعیت نباشیم تا بتوان با سهولت بیشتری به خواسته های مردم عزیز رسیدگی کرد.

از اقدامات فرهنگی پلیس تا حضور خانوادگی رئیس عقیدتی در مهمانی ها / هدیه خاص ادیانی به خبرنگاران

وی با بیان اینکه یکی از کارهای خوب سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در این ۲ سال اخیر به برکت موکب شهدای ناجا، صندوق قرض الحسنه این موکب بوده که به همت خیرین و کارکنان این سازمان راه اندازی شده است، تصریح کرد: ۱۰ هزار خانواده از کارکنان این سازمان حدود ۲۰ هزار نفر با کاروان و مدیر و روحانی و اسکان مشخص و با هماهنگی به عتبات و عالیات اعزام شدند و مقام معظم رهبری در این خصوص فرموده بودند «با این سفرها هم فیض معنوی رخ داده و هم خانواده ها خرسند می شوند».

پلیس در برخورد با متهمین همکاران تعارف ندارد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به برخورد فراجا با مأموری که در نارنجستان با مردم جامعه رفتار زشت و زننده‌ای داشت، گفت: فراجا پیش از آنکه رسانه های معاند سواستفاده کنند آمد و این مامور خاطی خود را به مردم معرفی کرد و مردم هرجا بی‌قانونی از مأمور پلیس دیدند گزارش کنند، مأموری که با حکم قانون با مردم به درستی برخورد نمی‌کند باید با او برخورد شود.

هدیه خاص ادیانی به خبرنگاران

در این نشست رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا به پاس قدرشناسی و قدردانی از همکاری های خبرنگاران و اصحاب رسانه، جدای از اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی و غیر نقدی، به کلیه خبرنگاران «سفر زیارتی مشهد به صورت دسته جمعی و با خانواده» هدیه کرد.

حضور خانوادگی رئیس سازمان در مهمانی ها

نکته جالب توجه در این هدیه خاص رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا به خبرنگاران، تأکید بر حضور متاهلی در این سفر دسته جمعی بود و وی تاکید کرد که «در این سفر مجرد نمی پذیریم و خبرنگاران مجرد سعی کنند تا پیش از این سفر متاهل شود اما اگر همه تلاششان را کردند و این امر اتفاق نیفتد آن گاه چاره ای نداریم و آنان می توانند که با والدین خود در این سفر حضور پیدا کنند».

وی افزود: در تمام این مدت به غیر از برخی دعوتی های انفرادی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی یا برخی از سفرهای کاری و سازمانی، به هیچ مهمانی بدون همسر یا فرزندان خود نرفته ام و مهمانی با خانواده(همسر و فرزندان) را بر مهمانی های مجردی و انفرادی ترجیح داده ام و توصیه می کنم که همواره با خانواده سفر کنید یا به مهمانی بروید.

از اقدامات فرهنگی پلیس تا حضور خانوادگی رئیس عقیدتی در مهمانی ها / هدیه خاص ادیانی به خبرنگاران

در حاشیه تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، با اهدای لوح تقدیری به خبرنگار «ناصر مؤمنیان» از تعامل و همکاری رسانه ای خبرگزاری حوزه تجلیل و قدردانی کرد.

از اقدامات فرهنگی پلیس تا حضور خانوادگی رئیس عقیدتی در مهمانی ها / هدیه خاص ادیانی به خبرنگاران

عکس دسته جمعی و یادگاری خبرنگاران و اصحاب رسانه با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و کارکنان آن سازمان پایان بخش این نشست صمیمی و سه ساعته بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha