شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از حرکت رسانه‌ای استان آذربایجان شرقی در مقیاس بین المللی و نقش آفرینی نسبت به کشورهای همجوار استقبال کرد و گفت: از فعالان رسانه‌ای استان انتظار داریم تا در رخدادهای پیش رو همچون اربعین و انتخابات مجلس شاهد نقش آفرینی بهینه آنان باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته در نشست با اصحاب رسانه آذربایجان شرقی با اشاره به نقش تبریز در حوزه رسانه، اظهار داشت: آذربایجان شرقی همواره یکی از گرانیگاه‌های جریان رسانه‌ای کشور بوده است.

وی با اشاره به امکان تولید محتوا در هر نقطه از کشور، گفت: امروز امکان تولید محتوا فقط در مرکز فراهم نبوده بلکه هر کس در هر جای کشور با حداقل امکانات هم می‌تواند وارد حوزه تولید محتوا شود.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به ایجاد امکان رتبه‌بندی رسانه‌ها توسط استان‌ها گفت: با یک طرح مناسب در پی ایجاد این امکان هستیم.

وی با اشاره به حمایت‌های لازم برای خرید کاغذ نشریات یادآور شد: در بحث کاغذ تا سال ۹۷، هیچ حمایتی برای تهیه کاغذ صورت نمی‌گرفت اما در این سال، برای اولین بار، دولت وقت تصمیم بر واردات کاغذ گرفت تا در اختیار رسانه‌های مکتوب قرار گیرد، ما نیز در دولت جدید وعده حمایت برای تهیه کاغذ را دادیم که خوشبختانه موفق به عملیاتی کردن آن شده‌ایم.

مهدی‌پور با اشاره به مشکلات موجود پایگاه‌های خبری در بخش بیمه، اظهار کرد: مطالبه ما این است که تأمین اجتماعی پایگاه‌های خبری را به رسمیت بشناسد تا از همه شرایط سایر رسانه‌ها برخوردار باشند.

وی همچنین از حرکت رسانه‌ای استان در مقیاس بین المللی و نقش آفرینی نسبت به کشورهای همجوار استقبال کرده و یادآور شد: از فعالان رسانه‌ای استان انتظار داریم تا در رخدادهای پیش رو همچون اربعین و انتخابات مجلس شاهد نقش آفرینی بهینه آنان باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha