شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمدمهدی طاهر

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان خوزستان گفت: بانوان مبلغه در موکب‌های اربعین به‌منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی مستقر خواهند شد.

حجت الاسلام محمد مهدی طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اظهار داشت: اجتماع بزرگ اربعین یک اجتماع معنوی و اخلاقی است و مردم با احساسات پاک و مقدس و نیت‌های خیری که دارند در این اجتماع شرکت می‌کنند و آمادگی روحی، روانی و قلبی بسیار خوبی برای آشنایی با علوم الهی و احکام شرعی پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به حضور چشمگیر بانوان در این اجتماع و راهپیمایی، افزود: حضور طلاب و خواهران طلبه در این اجتماع بزرگ به منظور انجام وظیفه تبلیغ و کمک به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این راهپیمایی، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان تصریح کرد: مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این مدیریت با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه استان اقدام به اعزام مبلغات برای حضور در مواکب راهپیمایی اربعین استان، از جمله شهرهای اهواز، بهبهان، هندیجان، اندیمشک، دزفول، سوسنگرد، شوش و شوشتر به منظور تبلیغ و پاسخگویی به سؤالات شرعی بانوان کرده است.

حجت الاسلام محمدمهدی طاهر ادامه داد: فعالیت‌هایی که بانوان مبلغه در این مواکب انجام خواهند داد در قالب‌های کار با کودک و نوجوان، سخنرانی، برپایی حلقه‌های معرفت، پاسخگویی به سوالات شرعی و شبهات، تصحیح قرائت نماز و مشاوره و آموزش زیارت اربعین است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha