شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خانم نظری پور

حوزه / مسئول امور بانوان کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین گفت: پذیرایی مردم عراق از زائران اربعین حسینی بدون هیچ چشم‌داشتی است، همین امر از زیبایی‌های منحصر به‌فرد اربعین است و آن را تبدیل به یک سفر بی‌نظیر بین دو ملت ایران و عراق کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم بتول نظری‌پور مسئول امور بانوان کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین، ظهر امروز در جلسه هم اندیشی بانوان که با موضوع پیاده روی اربعین در سالن اجتماعات حج و زیارت استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: خواهران مبلغه در موکب‌هایی که از قبل برای آنها مشخص شده حضور پیدا کرده و به سؤالات و شبهات زائران اربعین حسینی پاسخ خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: پذیرایی مردم عراق از زائران اربعین حسینی بدون هیچ چشم‌داشتی است، همین امر از زیبایی‌های منحصر به‌فرد سفر اربعین حسینی است و آن را تبدیل به یک سفر بی‌نظیر بین دو ملت ایران و عراق کرده است.

نظری پور ادامه داد: باید جذب مخاطب داشته باشیم و به دشمنان شیعه نشان دهیم که ملت ایران همیشه پیرو سالار شهیدان بوده و خواهد بود و این مسیر را با همه مشکلات و مشقت‌ها به خوبی طی خواهد کرد.

وی اظهار کرد: اراده خداوند بر زنده ماندن نهضت حسینی است، چرا که نهضت حسینی نهضت الهی بوده و آن حضرت هر چه داشت در راه خداوند عطا کرد.

نظری‌پور خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل و راه اندازی کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین بانوان این است که از فرصت بسیار بی‌نظیر اربعین در جهت ایجاد تعامل و تقویت ارتباط و افزایش هر چه بیشتر بهره‌وری از فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت در جامعه بهره ببریم.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت عظیم مردمی، هر چه بیشتر به فرهنگ عاشورا، ایستادگی، مقاومت و سبک زندگی اسلامی مبتنی بر فرهنگ اهل بیت(ع) نزدیک شویم و بتوانیم در این دریای خروشان حضور مردمی، به یک شعور ماندگار، پایدار و همیشگی دست پیدا کنیم.

پذیرایی مردم عراق از زائران اربعین بدون هیچ چشمداشتی است 

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha