یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عکس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان به مناسبت روز خبرنگار از زوج خبرنگار خبرگزاری حوزه تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی نجم، در نشست تجلیل از خبرنگاران خبرگزاری حوزه که با حضور معاونین مدیریت حوزه علمیه خواهران استان سمنان برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: همه خبرنگاران که وظیفه اطلاع رسانی در راستای فرمایشات حضرت آقا در بحث امید آفرینی را برعهده دارند، نقش بسیار کلیدی و مهمی دارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان افزود: قلم زدن، به تصویر کشیدن و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های علمی، پژوهشی، پزشکی، موشکی، هسته‌ای و صنعت و تمام کارهای مهمی که تا به حال رقم خورده، در مقوله امید آفرینی در سطح جامعه موثر و مفید خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های حوزه علمیه خواهران خاطرنشان کرد: در جهت معرفی هر چه بهتر و بیشتر حوزه‌های علمیه به مردم، باید فعالیت‌ها، دستاوردها و عملکرد حوزه علمیه که نتیجه تلاش‌های طلاب، اساتید و خدمتگذاران حوزه‌های علمیه است، تبیین و به تصویر کشیده شود که لازمه آن این است که خبرگزاری حوزه پررنگ‌تر و فعال‌تر در این زمینه نقش ایفا نماید.

در ادامه این مراسم از خانم فاطمه رحیم زاده طلبه خبرنگار حوزه علمیه خواهران سمنان و همسر خبرنگارشان ناصر مؤمنیان تقدیر شد.

خبرنگاران خبرگزاری حوزه در سمنان تجلیل شد + عکس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha