شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کودکان در پیاده روی اربعین

حوزه/جزئیات بیشتر از فرآیند خروج از کشور سرباز طلبه ها جهت شرکت در پیاده روی اربعین حسینی اعلام شد.

حجت الاسلام آبادی جو، مدیر تسهیلات حوزه های علمیه در خصوص فرآیند خروج از کشور سرباز طلبه ها جهت شرکت در پیاده روی اربعین به خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: این طرح ویژه طلابی است که در حال گذراندن خدمت مقدس سربازی هستند.

وی با اشاره به طریقه ثبت خروج از کشور اربعین طلاب امریه افزود: آن دسته از طلابی که صرفا اعزام خود را در پلیس+۱۰ فعال کرده اند و تاریخ اعزام ایشان سررسید نشده است و هنوز مشغول به خدمت نشده اند، با در دست داشتن برگه آماده به خدمت مشمولان فردی که از پلیس+۱۰ دریافت نموده اند به وظیفه عمومی استان جهت ثبت خروج از کشور مراجعه نمایند.

حجت الاسلام آبادی جو با بیان اینکه اگر طلبه متقاضی خروج از کشور اگر هم اکنون در حال خدمت سربازی می‌باشد با دو حالت مواجه است، ادامه داد: اگر سرباز سازمان نظامی است از محل خدمت نامه ای خطاب به حفاظت همان ارگان نظامی دریافت نماید.

وی بیان کرد: اگر سرباز سازمان غیر نظامی می‌باشد، ابتدا باید از ارگان به کارگیرنده نامه موافقت مبنی بر تاریخ درخواستی جهت خروج از کشور را خطاب به مرکز مدیریت حوزه علمیه استان محل خدمت دریافت و به امور طلاب مراجعه کرده و سپس نامه خروج از کشور خطاب به حفاظت و اطلاعات سپاه استان محل خدمت را دریافت نموده و به سپاه مراجعه کرده و امورات مربوط به خروج از کشور و گذرنامه را انجام دهند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امید IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    0 0
    بابانامه بازی هاچیه اخه این دوماه ازادمیکردن میرفتیم دیگه
  • ناشناس IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    0 0
    استان فارس دوستان اقدام کردن سپاه فجر گفتند سرباز یک بار بیشتر نمیتونه در دوره سربازی بره خارج کشور دارن گیر میدن یکی فکری بکنه