شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه عجب شیر گفت: اگر امام حسین(ع) قیام نمی‌کرد، امروز حتی نامی از اسلام باقی نمی‌ماند، ماندگاری ارزش‌های دینی، احکام، حلال و حرام الهی همه به خاطر خون پاک امام حسین(ع) و شهدای کربلا است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام شربیانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه عجب شیر، اظهار داشت: این درس امام حسین(ع) بود که همه وظیفه دارند در هر زمانی با طاغوت مبارزه کنند و در برابر حاکم ظالم و جنایتکار امروز آمریکا، انگلیس و اسرائیل، وظیفه مردم تبری از طاغوت و تبعیت از ولایت فقیه است.

وی گفت: اگر امام حسین(ع) قیام نمی‌کرد، امروز حتی نامی از اسلام باقی نمی‌ماند، ماندگاری ارزش‌های دینی، احکام، حلال و حرام الهی همه به خاطر خون پاک امام حسین(ع) و شهدای کربلا است.

امام جمعه عجب شیر با اشاره به فلسفه حادثه عاشورا، خاطرنشان کرد: سیدالشهدا(ع) برای اصلاح دین پیامبر در مقابل یزید فاسق و ظالم که حرام‌های الهی را حلال کرده و با سنت پیامبر مخالف بود، قیام کرد.

وی در پایان به تحرکات آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: هدف دشمن از پیاده کردن نیروهایشان در خلیج فارس و کشورهای منطقه به هراس انداختن ایران مقتدر است که چیزی بیشتر از یک جنگ روانی نیست.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha