دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ جلسه شورای اداری شهرستان پیرانشهر

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت سفر به حرم مطهر امام حسین (ع) فراهم شده است و یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی پیاده روی عظیم اربعین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه امروز در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان پیرانشهر که سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن اشاره به مناسبات مختلفی برای بزرگداشت انسانهای بزرگ چون پیامبران و ائمه اطهار (ع) اظهار داشت: پیاده روی اربعین حرکت بزرگ و فرصت عظیمی برای مسلمانان است تا از برکات این موضوع برای ساختن توشه آخرت و روز قیامت بهره ببرند.

وی، ایمان و عمل صالح را بزرگترین توشه برای قیامت عنوان کرد و گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرصت سفر به حرم مطهر امام حسین (ع) فراهم شده است و یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی پیاده روی عظیم اربعین است

امام جمعه ارومیه، خدمت به مردم را بهترین سرمایه برای مسئولین دانست و افزود: عزت و آبروی نظام در دست مسئولین است و آن ها باید با خدمت خالصانه خود به مردم این آبرو و عزت را حفظ کنند.

وی، پیگیری و رفع مشکلات مردم را از بالاترین اعمال صالح در دنیا عنوان کرد و بیان داشت: رفع مخفیانه مشکلات مردم غضب الهی را کاهش میدهد و بهترین توشه برای روز قیامت است.

خضر کاک درویشی فرماندار پیرانشهر نیز در ابتدای این جلسه گزارشی اجمالی از عملکردهای مجموعه ستاد اربعین برای تردد زائرین اربعین حسینی بیان کرد.

وی ضمن اشاره به عملکردهای دولت به خصوص در بخشهای مختلف از جمله کشاورزی و صنعت اظهار داشت: شهرستان پیرانشهر با تولید سالانه ۷۵هزار تن گندم یکی از قطب های مهم کشاورزی استان و کشور می‌باشد.

فرماندار پیرانشهر با بیان اینکه اکثر پروژه های نیمه تمام با جدیت پیگیری می شوند، گفت: مرز تمرچین یکی از ظرفیتهای مهم شهرستان است که بازگشایی این مرز برای تردد زائرین اربعین حسینی(ع) گام مهمی در جهت توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان می باشد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha