دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر| اجتماع ائمه مساجد استان فارس در محکومیت اقدام تروریستی شب گذشته حرم مطهر شاهچراغ(ع)

حوزه/ نماینده ولی فقیه در فارس گفت: دست‌های جنایتکار استکبار جهانی به رهبری آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی از آستین یک جریان تکفیری منحرف به نام داعش بار دیگری بیرون آمد و صحنه شیراز را کربلایی دیگر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، در پی محکوم کردن عملیات تروریستی شب گذشته در حرم مطهر شاهچراغ(ع)، اجتماع روحانیت و ائمه جماعات شهر شیراز با حضور نماینده ولی فقیه در فارس امروز در حرم مطهر احمد ابن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام در این اجتماع اظهار داشت: دست‌های جنایتکار استکبار جهانی به رهبری آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، از آستین یک جریان تکفیری منحرف به نام داعش بار دیگری بیرون آمد و صحنه شیراز را کربلایی دیگر کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز روحانیت و ائمه جماعات شهر شیراز در اجتماعی برای محکوم کردن این حرکت تکفیری آمده‌اند تا عرض تسلیت به محضر حضرت احمد ابن موسی الکاظم(ع) کنند و این حرکت را انجام دادند تا معلوم باشد که هر چه دشمن دستش را بیشتر به خون پاک مردم عزیز، انقلابی و مقاوم ایران آلوده می‌کند، از آن طرف مقاومت، صبر و ایستادگی این امت روزافزون می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: شعارهای ائمه جماعات و روحانیت شهر را شنیدید و تا رفع همه فتنه‌ها در عالم امت پیامبر گرامی اسلام، این سربازان، ملبسین به لباس سربازی امام زمان(عج) و روحانیت این شهر پای آرمان‌های ارزشمند انقلابی و اسلامی خود ایستاده و هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهند که این حرکت‌های کور تروریستی منجر به دلسردی مردم شود.

وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی تا به امروز دیده‌ایم هر زمان یک نفر شهید می‌شود، صدها نفر به خون خواهی آن شهید بر می‌خیزند و به‌فرموده امام راحل، که فرمودند، بُکشید ما را که مردم ما بیدارتر می‌شوند، بیداری این امت و ملت را در طول روزهای آینده مشاهده خواهید کرد و نا امیدی کفر را به زودی خواهیم دید و اسرائیلی‌ها بدانند همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، کمتر از ۲۵ سال دیگر منطقه را ترک خواهند کرد، هر چند امروز خودشان زودتر به فکر فرار هستند.

نماینده ولی فقیه فارس، تصریح کرد: دشمنان بدانند هر کاری هم که انجام دهند برای اینکه این ملت و امت اسلامی را دلسرد کنند، اما در مقابل عزت، عظمت و اقتدار این امت را مشاهده خواهند کرد و مشت کوبنده امت اسلامی بر سر استکبار و صهیونیست‌ها کوبیده خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha