شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آرم جامعه مدرسین

حوزه/ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محکوم کردن جنایت تروریستی در سومین حرم اهل بیت -علیهم السلام- در ایران، از مسئولان اطلاعاتی و امنیتی کشور می‌خواهد، قاطعانه ریشه‌ها و شبکه‌های وابسته به تروریست‌ها را شناسایی و به سزای اعمالشان برسانند و چون گذشته در مجاهدت‌های خاموش خود، نابودکننده برنامه‌های دشمنان اسلام و ایران باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در پی حمله تروریستی به شاهچراغ، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) -علیه‌السلام – بار دیگر موجب داغدار شدن دلهای محبان اهل بیت -علیهم السلام- شد.
این جنایت، گرچه به حسب اطلاعات رسیده به دست مزدوران داعشی حادث شد؛ اما دست‌های پشت پرده صهیونیزم و آمریکای کینه توز و به وجود آورنده داعش، در این اقدام ستمکارانه نادیده گرفته نخواهد شد.
عاشورا مبدأ و مقصد ملت حسینی ایران است و این تحرکات زبونانه و خباثت آمیز، ملت ما را از حرکت ظلم ستیزانه خود باز نخواهد داشت.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محکوم کردن جنایت تروریستی در سومین حرم اهل بیت -علیهم السلام- در ایران، از مسئولان اطلاعاتی و امنیتی کشور می‌خواهد، قاطعانه ریشه‌ها و شبکه‌های وابسته به تروریست‌ها را شناسایی و به سزای اعمالشان برسانند و چون گذشته در مجاهدت‌های خاموش خود، نابودکننده برنامه‌های دشمنان اسلام و ایران باشند. شهادت و مجروح شدن جمعی از هم وطنانمان در این حمله تروریستی را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر -عجل الله تعالی فرجه الشریف-،رهبرمعظم انقلاب- مدظله‌العالی-، مراجع عظام تقلید-دامت برکاتهم- و ملت شهید پرور و عاشورایی ایران تسلیت عرض می‌نماییم.
امیدواریم مجروحان این حادثه به دعای پر مهر حضرت حجت -ارواحنا لتراب مقدمه الفداء- شفای عاجل پیدا کنند و شهدای عزیز این واقعه با اولیاء الله محشور گردند. ان‌شاءالله.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha