شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حمله تروریستی در حرم شاهچراغ(ع)

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) شیراز را محکوم کرد.

«بسم الله الرحمن الرحیم»
«انا لله و انا الیه راجعون»

بار دیگر حادثه تروریستی و جانگذار حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ(ع) که منجر به شهادت و جراحت شماری از زائران، دلدادگان و محبان اهل بیت «علیهم السلام» شد، فصل جدیدی از ددمنشی دیو سیرتانی است که کشتن بی گناهان و ریختن خون مظلومان را شرط بقا و دوام زندگی فلاکت بار خود می‌دانند.

این جنایت کینه توزانه و حرکت مذبوحانه، بار دیگر نشان داد که تا جمهوری اسلامی ایران در خط مقدمِ دفاعِ از مستضعفان و مبارزه با استکبار جهانی قرار دارد، دشمنیِ یزیدیان زمان با مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

قطعاً ملت آزاده ایران با ریخته شدن خون عزیزانش متحدتر و یکپارچه‌تر از قبل بر آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی خود ایستادگی خواهند نمود، و به حول قوه الهی و در ظل توجهات حضرت ولیعصر«عج» و با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی«مدظله العالی» این اقدام شوم نیز به سرنوشت تمامی دسیسه های ۴۵ سال گذشته می‌انجامد.

بدیهی‌ است سازمان های امنیتی و انتظامی با بهره گیری از تمام امکانات نسبت به شناسایی طراحان،عاملان و آمران داخلی و خارجی این جنایت تروریستی اقدام نموده و دستگاه قضایی چنین افراد و باند های خبیث را در سریعترین زمان به اشد مجازات برسانند.

اینجانب با محکومیت این حادثه خونبار و شقاوت‌ آمیز، از سوی مردم متدین و انقلابی استان لرستان ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با مردم و نماینده محترم ولی‌ فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، از خداوند متعال سلامتی برای مجروحان این حادثه غمناک، و علوِّ درجات برای شهید این حادثه تلخ، و صبر و شکیبایی را برای خانواده ها و بازماندگان درخواست می نمایم.

از عموم مؤمنین درخواست می نمایم برای علوِّ درجات این شهید عزیز و شهدای انقلاب اسلامی و شفای مجروحان این حادثه را مسئلت می نمایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha