دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حمله تروریستی در حرم شاهچراغ(ع)

حوزه / سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان در پیامی ضمن تسلیت و اعلام محکومیت شدید حمله تروریستی شاهچراغ، بر لزوم انتقام گیری توسط  مسئولان امنیتی و قضایی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان در پیامی ضمن تسلیت و اعلام محکومیت شدید حمله تروریستی شاهچراغ، بر لزوم انتقام گیری توسط مسئولان امنیتی و قضایی تأکید کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنۡ أَظۡلَمُ مِمَّن ذُکِّرَ بِـَٔایَٰتِ رَبِّهِۦ ثُمَّ أَعۡرَضَ عَنۡهَآۚ إِنَّا مِنَ ٱلۡمُجۡرِمِینَ مُنتَقِمُونَ

بار دیگر دستان جنایتکار و مزدوران دشمنان قسم خورده اسلام از آستین جلادان خبیث دیگری بیرون آمد و حرم نورانی اولیاء حق را آماج تیرهای کینه و دشمنی خود قرار داد و عده‌ای از مؤمنان را در خون خود غلطاند.

دشمنان نظام جمهوری اسلامی بدانند این قبیل جنایات در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی‌دفاع هرگز نخواهد توانست در اراده مردم صبور و مقاوم ایران اسلامی خللی وارد نماید.

این بار نیز داعش، این غده سرطانی و ولید شوم استکبار، چهره خونخوار خود را به همگان نمایش داد و بر طبل رسوایی بدخواهان ملت کوبید.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان ضمن اعلام محکومیت شدید این حمله تروریستی از مردم شریف ایران می‌خواهد که در مقابل فراخوان‌ها و توطئه‌های ضدانقلاب هوشیار باشند و با همدلی و وحدت دست در دست مسئولان در تأمین امنیت جامعه بکوشند و از مسئولان امنیتی و قضایی هم می‌خواهم که انتقام این حمله ددمنشانه را از مباشران و حامیان پشت پرده گروهک‌های ضد دین و ضد مردم بگیرند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha