دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حدائق

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز اقدام تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) را محکوم کرد و خواستار اقدام سریع و دقیق نیروهای مسئول علیه دشمنان نفوذی و خائنین به مردم و ملت شریف ایران شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق اقدام تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) را محکوم کرد.

در این پیام آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه ی جنایت تروریستی در آستان مقدس حضرت احمدبن موسی(ع)، که منجر به شهادت مظلومانه ی یکی از خادمین آن بارگاه نورانی و جراحت جمعی از مردم متدین و معتقد در سومین حرم اهل بیت(ع) شد، روح و جان مردم شریعتمدار خطه فارس را بار دیگر به درد آورد و قلب مردم ایران و همه ی مسلمانان را آکنده از غم و اندوه نمود.

اینجانب این مصیبت را به ساحت مقدس مولانا صاحب الزمان(عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و بازماندگان شهید عزیز و ملت شهیدپرور و آزاده ی ایران تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان، آرزوی صبر و شفای قلوب دردمندشان دارم، همچنین ضمن آرزوی سلامتی برای مجروحین این حادثه ی هولناک، دعای خیر همگان را برای شفای عاجل این عزیزان خواستارم.

ضمن درخواست برای بررسی ریشه های این فاجعه که اقدام بی پروای دشمنان دین و میهن، علیه دیانت و ملت غیرتمند ایران بود، خواستار اقدام سریع و دقیق نیروهای مسئول علیه دشمنان نفوذی و خائنین به مردم و ملت شریف ایران هستم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

علیرضا حدائق مسئول مدرسه علمیه منصوریه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha