چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
شاه چراغ

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین در پیامی اقدام تروریستی و ناجوانمردانه در حرم مطهر شاهچراغ(ع) را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین در پیامی اقدام تروریستی وبه شهادت رساندن جمعی از هموطنان در حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُکِّرَ بِآیَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

حمله ی تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) علیهم السلام بار دیگر موجب جریحه دار شدن دلهای محبان اهل بیت علیهم السلام و مردم عزیزمان شد.

دست‌های پشت پرده صهیونیزم و آمریکای خبیث و فرزند نحس آن ها، داعش جنایتکار که به دنبال ایجاد ناآرامی و نا امنی در این حرم مقدسِ جمهوری اسلامی ایران هستند در این جنایت به خوبی آشکار است، که به لطف خداوند متعال و بیداری مردم انقلابی همچون همیشه با شکست مواجه خواهند شد.

مردم عاشورایی و ملت امام حسینی ایران، این تحرکات زبونانه و خباثت آمیز را بی جواب نخواهند گذاشت.

اینجانب به نمایندگی از اساتید، کادر، طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین این جنایت تروریستی را به شدت محکوم کرده و از مسئولان محترم اطلاعاتی و امنیتی کشور اقدامی فوری و قاطعانه در شناسایی و مجازات اوامر و عوامل و شبکه‌های وابسته به تروریست‌ها را خواستارم.

همچنین شهادت و مجروح شدن تعدادی از زائرین و مجاورین حرم شاهچراغ (ع) را به ساحت مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای مدظله‌العالی، مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و ملت شهید پرور و بصیر ایران و خانواده های محترم شهدا و مجروحین این حادثه، تسلیت عرض می‌نمایم.

اصغر عرفانی

مدیریت حوزه علمیه قزوین

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha