سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام ارتقایی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: با استفاده مناسب از ظرفیت‌هایی موجود در استان همدان و حمایت از فعالان عرصه خانواده و جمعیت می‌توان انتظار دست‌یابی به اهداف موجود در عرصه جوانی جمعیت و ارتباط مناسب با نسل جوان را داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام مهدی ارتقایی عصر امروز به همراه حجت الاسلام عباسی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان از مرکز خود شکوفایی رفیقانه بازدید کرد و در روند آخرین اقدامات این مجموعه قرار گرفت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در این بازدید با تأکید بر اهمیت تشکیل و برپایی چنین مراکزی، اظهار کرد: در این بازدید از ظرفیت‌ها و خدمات مرکز خودشکوفایی دختران نوجوان مطلع شدیم و قطعا در راستای توسعه فعالیت‌های این مرکز باید تلاش شود.

وی ضمن گفت‌وگو با مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان در رابطه با اقدامات صورت گرفته در استان، یادآور شد: با استفاده مناسب از ظرفیت‌هایی موجود در استان همدان و حمایت از فعالان عرصه خانواده و جمعیت می‌توان انتظار دست‌یابی به اهداف موجود در عرصه جوانی جمعیت و ارتباط مناسب با نسل جوان را داشت.

گفتنی است، مرکز خودشکوفایی رفیقانه، مجموعه تخصصی رشد، خلاقیت و استعدادیابی برای دختران نوجوان می‌باشد که توسط ستاد نهضت پیشرفت بانوان، دفتر تحکیم خانواده و سفیران سلامت همدان، در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان راه‌اندازی شده است.

حمایت از فعالان عرصه خانواده و جمعیت در استان همدان

حمایت از فعالان عرصه خانواده و جمعیت در استان همدان

حمایت از فعالان عرصه خانواده و جمعیت در استان همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha