دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه بندر امام خمینی (ره) حجت الاسلام عبادی

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ نشانه ضعف و استیصال دشمن در مقابل قدرت و اتحاد ملت ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الا سلام جاسم عبادی، امام جمعه بندر امام خمینی(ره) امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بندر امام خمینی با اشاره به حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ، اظهار کرد: این جنایت وحشیانه و ناجوانمردانه داعشی‌ها را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فدا، مقام معظم رهبری و همه ملت ایران اسلامی تسلیت عرض کرده و این اقدام شقاوت‌آمیز را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: این جنایت نشانه ضعف و استیصال دشمن در مقابل قدرت و اتحاد ملت ایران اسلامی است که قطعاً جنایت‌کاران به سزای عمل خود خواهند رسید. این اقدام تروریستی اتحاد و انسجام جامعه اسلامی را هدف قرار داده که الحمدلله ملت ایران بیدار است و اجازه اختلاف‌افکنی را نخواهد داد.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: دنیای استکبار بداند ملت ایران اسلامی با اتحاد و همدلی مشت محکمی به دهان آنها خواهد زد. جوانان عزیز و ملت شریف ایران این را بدانند؛ امروز آنچه دشمن را ناراحت و عصبانی کرده قدرت و پیشرفت جمهوری اسلامی است و آنها از ایران قوی ناراحتند و به حول و قوه الهی پیروزی متعلق به جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام عبادی متذکر شد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی، در دیدار با فرماندهان سپاه خطاب به همه مسئولان کشور فرمودند «همه مسئولان کشور موظفند کار جهادی و شبانه‌روزی کنند و خستگی نشناسند. وظیفه امروز ما، کمک کردن به مردم به خصوص به طبقات ضعیف است».

وی تأکید کرد: یکی از وظایف اصلی همه ما مسئولان که رهبر معظم انقلاب اسلامی به عهده ما گذاشته، تقویت امید در میان مردم است، البته مسئولان این را بدانند آنچه باعث امید مردم می‌شود خدمت صادقانه و اثر بخش است. یعنی مردم ببیند که مسئولان در حال تلاش برای رفع مشکلات هستند و اثر آن را ببینند اگر این چنین شد امید مردم به انقلاب اسلامی دو چندان خواهد شد.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با تبریک فرا رسیدن اول شهریور و روز پزشک، گفت: الحمدلله به برکت جمهوری اسلامی در موضوع تربیت پزشک متخصص و متعهد پیشرفت قابل توجهی داشته‌ایم. امروز پزشکان جمهوری اسلامی از بهترین، متخصص‌ترین و متعهدترین پزشکان جهان هستند که در اوج همه‌گیری کرونا ثابت کردند که مجاهدانه پای کار ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha