سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مراسم گرامیداشت  شهدای هشت شهریور

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در سراسر استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به هشتم شهریور سالروز مبارزه با تروریسم، اظهار داشت: دو شخصیت بزرگ مذهبی و علمی، شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر، در دوران کوتاه خدمت اما پر برکت خود، به جایگاهی پایدار و ارجمند در تاریخ و فرهنگ ملی ایران دست یافتند.

وی افزود: اخلاص در عمل، صداقت و صراحت، عدالت‌طلبی، شجاعت، عقلانیت، خود تحکمی و آرامش، تلاش و پشتکار صادقانه مبتنی‌بر استقرار مدیریت اسلامی در جامعه دینی و انقلابی ایران و از همه مهم‌تر همدلی و همراهی با مردم و عملی‌سازی و اجرای سیاست‌های حمایتی، از بارزترین نقاط کارنامه درخشان این دو بزرگوار است.

حجت الاسلام جمالی بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرهیختگان جامعه‌ فرهنگی و اجتماعی و به‌کارگیری شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، با محوریت شخصیت‌های بزرگ شهیدان رجایی و باهنر، به یادبود خدمات بی‌نظیر این دو عنصر ارزشمند در قالبی گسترده می‌پردازد تا یاد و خاطره این دو بزرگوار و شاخص‌های فکری، رفتاری و شخصیتی و میراث پربار آن‌ها برای نسل‌های آینده حفظ گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در سراسر استان بوشهر، اظهار کرد: این مراسم هشتم شهریور در شهر بوشهر بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد توحید با سخنرانی ابراهیم عزیزی نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha