دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

 حوزه / امام جمعه شهراقبالیه قزوین گفت: اهانت به قرآن نشانه ای از پروژه اسلام هراسی استکبار جهانی است که نه تنها دستاوردی برای ایادی پست و بی مقدار این اقدام ندارد بلکه، نفرت و بیزاری مسلمانان و پیروان دیگر ادیان توحیدی جهان را نیز از عوامل استکبار جهانی برانگیخته است.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی صبح امروز در دیدار با دست اندرکاران امور فرهنگی شهر اقبالیه قزوین گفت: مردم و مسئولان با افزایش بصیرت دینی و سیاسی در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

امام جمعه شهر اقبالیه خاطرنشان کرد: توطئه های معاندان و استکبار غرب به سرکردگی آمریکا و استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران به هیچ عنوان پایانی ندارد، لذا هوشیاری در برابر این توطئه ها یک اصل مهم است.

وی عنوان کرد: اکنون که انقلاب اسلامی با پیروی از آرمان‌های امام خمینی(ره)، هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مقاومت و ایستادگی مردم، گام دوم انقلاب را باصلابت برداشته است، این ایستادگی همواره خشم و عصبانیت دشمنان را به دنبال داشته و این مسیر استمرار دارد.

حجت الاسلام علی بخشی ضمن محکوم نمودن اقدام کشور سوئد در اهانت به ساحت قرآن، بیان کرد: قرآن و کلام نورانی آن، برای هدایت و راهنمایی مسلمانان نازل شده و تجلی نور برای روشن شدن مسیر رستگاری و سعادت بشریت است.

وی ادامه داد: این اقدام زشت و جنون آمیز که در راستای خوش خدمتی به سردمداران صهیونیسم بین الملل انجام گرفت، خود نشانه ای از پروژه اسلام هراسی استکبار جهانی است که نه تنها دستاوردی برای ایادی پست و بی مقدار این اقدام ندارد بلکه، نفرت و بیزاری مسلمانان و پیروان دیگر ادیان توحیدی جهان را نیز از عوامل استکبار جهانی برانگیخته است.

امام جمعه شهر اقبالیه به برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی عنوان کرد: استکبارستیزی امام حسین(ع) و هزینه‌ای که برای قیام خود دادند، موجب نهادینه شدن عشق به سیدالشهدا(ع) در میان مردم و زنده ماندن عاشورا شد.

امام جمعه شهر اقبالیه قزوین بیان کرد: همه زائرانی که به این توفیق نائل گشته‌اند قدر خودشان را بدانند، چرا که طبق روایت امام صادق (ع) کسی که آقا امام حسین(ع) را زیارت کند همه خطاهای او بخشیده می‌شود و در ردیف اولیای الهی قرار می‌گیرد، البته به شرط اینکه این سرمایه عظیمی که به‌دست آورده است را بتواند حفظ کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha