دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت:  اربعین نمادی برای بقاء پیام حیات بخش عاشورا است،چرا که نهضت عاشورا با فطرت انسان‌ها سخن دارد؛ دفاع از مظلوم، اخلاق، ایثار و از خودگذشتگی پیام‌هایی از عاشوراست.

حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین روز گذشته در حاشیه مراسم طلایه داران تبلیغ اربعین حسینی استان قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل حج وزیارت استان قزوین برگزارشد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: نجات و حیات اخلاق انسانی در گرو پاسداشت عاشوراست؛ مفاهیمی که در نهضت عاشورا خلق شد، مایه نجات انسان در همه اعصار و قرون است.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: راهپیمایی اربعین در رسانه‌های مستکبران سانسور می‌شود تا قدرت راهبردی اسلام نمود نداشته باشد.

وی ادامه داد: راهپیمایی اربعین جلوه‌هایی از وحدت و انسجام مسلمانان، گرایش به معنویت و تدین، استکبار ستیزی، دشمن شناسی، دشمن ستیزی و ایستادگی در راه هدف است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: حضور در این راهپیمایی عظیم عبور از همه سیطره‌های کمیت در عالم و پیوست به خیل عظیمی از کیفیت عشق و دلدادگی به معنویت است.

وی ادامه داد: حماسه اربعین، یک همایش بین المللی است به همین دلیل تمام دستگا های صهیونیستی و آمریکایی در تلاش هستند تا این حرکت بی بدیل را کمرنگ کرده و تنزل دهند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: اربعین نمادی برای بقاء پیام حیات بخش عاشورا است، چرا که نهضت عاشورا با فطرت انسان‌ها سخن دارد؛ دفاع از مظلوم، اخلاق، ایثار و از خودگذشتگی پیام‌هایی از عاشوراست.

وی ادامه داد: دشمن همواره در تلاش است که مردم از اربعین فاصله بگیرند اما مردم ولایی، متدین و همیشه در صحنه اجازه نمی‌دهند این حرکت کمرنگ شده و خواسته دشمن محقق شود.

اربعین نمادی برای بقاء پیام حیات بخش عاشورا است 


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha