یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار هاشمی در دیدار سعیدی

حوزه/ تولیت حرم مطهر بانوی کرامت آزادی در رأی را از ارزش های احیا شده در انقلاب دانست و گفت: باید این نعمت را قدر بدانیم و مردم را از نظر سیاسی و معنوی جوری بالا ببریم که عده ای از آزادی مردم سوء استفاده نکنند و افرادی سر کار بیایند که معاش و معاد مردم را به خطر بیندازند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار سردار هاشمی مسئول بسیج ادارات و کارمندان و جمعی از مدیران کل بسیجی استان قم که امروز در حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با تقدیر از همه کسانی که در احیای مراسم بزرگ اربعین تلاش می کنند، اظهار کرد: این مراسم باید هر سال بهتر و پرشورتر از سال قبل برگزار شود زیرا این یک حرکت سیاسی برای ماندگاری خط انقلاب است.

وی با اشاره به سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر که برای رضای خدا قیام و مبارزه کردند و در نظام جمهوری اسلامی به مسئولیت رسیدند، گفت: این دو نیروی خدمتگزار در نهایت به دست جریان شقاوت و خیانت به شهادت رسیدند و به درستی این ایام را به عنوان هفته دولت نامگذاری کردند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه مردم در هفته دولت باید بدانند که در نظام جمهوری اسلامی ارزش هایی که در رژیم پهلوی از بین رفته بود احیا شده است، افزود: دولت خدمات فراوانی داشته که گستره آن مناطق محروم و روستاهای دور افتاده را هم دربرگرفته ولی چیزی که این دولت و نظام را با سایر دولت‌ها متفاوت می‌کند توجه به ارزش‌های الهی و انسانی است.

وی یکی از مهمترین ارزش‌هایی که در این نظام احیا شد را توجه به رأی مردم دانست و گفت: آراء مردم قبل از انقلاب هیچ نقشی در اداره کشور نداشت ولی امروز جریان‌های مختلف با آراء مردم انتخاب می‌شوند که باید این نعمت را قدر بدانیم و مردم را از نظر سیاسی و معنوی جوری بالا ببریم که عده ای از آزادی مردم در رأی دادن سوء استفاده نکنند و افرادی سر کار بیایند که معاش و معاد مردم را به خطر بیندازند.

آیت الله سعیدی با تأکید بر اینکه برخی افراد دنیا را منحصر در آمریکا و اروپا می دانند، گفت: مقام معظم رهبری به احترام رأی مردم رئیس جمهور منتخب را تنفیذ می کنند ولی عده ای موظف هستند که تبیین کنند تا مردم انتخاب درستی داشته باشند و به دنبال انتخاب درست، معیشت و معادشان سامان بگیرد.

وی با بیان اینکه ما نباید بگوییم به بهشت و جهنم مردم کاری نداریم، افزود: همه خواست ما عاقبت بخیری مردم است و فرق ما با کشورهایی که ضد دین و قرآن هستند در همین است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه باید مراقب باشیم که ذهن مردم را کسی منحرف نکند گفت: باید نسبت به انتخابات حساس باشیم و تبیین کنیم تا برخی از عنوان های مثبت سوء استفاده نکنند.

وی با بیان اینکه مؤمن بودن و یا بسیجی بودن صوری و شعاری نیست، افزود: کسی بسیجی است که معیارهایی که امام و مقام معظم رهبری برای یک بسیجی ذکر کردند را در خود ایجاد کند و مطابق آن عمل کند.

در ابتدای این دیدار سردار سیدجواد هاشمی مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه نزدیک به ۱۷ هزار کارمند ما بسیجی هستند، گفت: بسیج همچنان استوار و پا برجا است و از این انقلاب که ولی فقیه پرچمدار آن هستند دفاع می کند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به مطالبات مردمی در نماز جمعه ها و دیگر تجمعات بر عهده بسیج ادارات گذاشته شده است گفت: مدیران ادارات مختلف جوابگوی سؤالات مردم هستند و نامه های مردم را پیگیری می کنند که این اقدام مورد رضایت و استقبال مردم قرار گرفته است.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه علی بن ابیطالب(ع) افزود: از دیگر اقدامات مهم بسیج ادارات بحث جهاد تبیین است که در سطح ادارات انجام می شود و مباحثی از جمله جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی تبیین می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha