یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
استاندار بوشهر

حوزه/ استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمن جنگ ترکیبی را آغاز کرده است، گفت: بیشترین آسیب‌پذیری در این جنگ ترکیبی در حوزه فرهنگی است که در بوشهر اقدامات مهمی در عرصه مقابله با جنگ فرهنگی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یکی از موضوعات مهم در استان را توجه به امر ازدواج آسان عنوان کرد و اظهار داشت: اقدامات مهمی در این خصوص صورت گرفته که پس از ماه صفر مراسم ازدواج آسان ۶۰۰ نفر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در استان بوشهر، گفت: در این قرارگاه طرح‌های بسیار مهمی مصوب شده که مقابله با ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در در سه ماه نخست امسال آمار طلاق در استان کاهش ۳۰ درصدی داشته است، اظهار کرد: در این راستا آمار ازدواج افزایش ۲۰ درصدی داشته است.

محمدی زاده با بیان اینکه دشمن جنگ ترکیبی را آغاز کرده است، یادآور شد: بیشترین آسیب‌پذیری در این جنگ ترکیبی در حوزه فرهنگی است که در بوشهر اقدامات مهمی در عرصه مقابله با جنگ فرهنگی انجام شده است.

عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست از آمادگی این استان برای مدیریت دبیرخانه دائمی روز ملی خلیج فارس خبر داد و گفت: با توجه به قرابتی که این استان با خلیج فارس دارد این امکان وجود دارد تا این دبیرخانه را به صورت شایسته مدیریت کند.

افروغ از افتتاح و عملیاتی شدن یک‌هزار و ۱۰۰ پروژه در هفته دولت خبر داد و ابراز کرد: برنامه‌های فرهنگی و پروژه‌های فرهنگی بخشی از پروژه‌های هفته دولت بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha