دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت آمنه(س) فریدون کنار گفت: برگزاری کلاس‌های تابستانه در مدرسه علمیه حضرت آمنه(س) فریدونکنار، گامی در جهت آشنایی افکار عمومی با ظرفیت‌های علمی و فرهنگی حوزه علمیه است.

راضیه همایونی معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت آمنه(س) فریدونکنار، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در مازندران، ضمن اشاره به ظرفیت‌های علمی و فرهنگی حوزه علمیه در ایجاد محیطی سالم برای اوقات فراغت دانش آموزان، اظهار داشت: حوزه‌های علمیه خواهران، علاوه بر اینکه در زمینه‌های مختلف آموزشی و تربیتی، پیشگام بوده‌اند، محیطی سالم در جهت رشد و پرورش عموم و نه فقط طلاب را دارا هستند.

وی افزود: مدرسه علمیه حضرت آمنه(س) نیز دارای این ظرفیت بوده و به لطف خداوند در تابستان ۱۴۰۲ اقدام به برگزاری کلاس‌های متنوع با حضور نزدیک به ۱۰۰ نفر از گروه‌های سنی ۴ تا ۱۳ سال نموده است.

خانم همایونی خاطرنشان کرد: علاقمندان، علاوه بر حضور در کلاس‌هایی چون قرائت و حفظ قرآن کریم، مکالمه زبان انگلیسی، نقاشی و خلاقیت و مهارت‌های زندگی ویژه کودکان از سایر برنامه‌های فرهنگی و امکانات تفریحی و رفاهی مدرسه علمیه نیز برخوردار بوده که در این زمینه از اساتید و مبلغین توانمند حوزه جهت همکاری دعوت به‌عمل آمد.

وی اظهار کرد: با توجه به وضعیت نامطلوب کلاس‌های خصوصی و هزینه‌های بالای ثبت نام در بعضی از آموزشگاه‌ها، خانواده‌های این دانش آموزان، مدرسه علمیه را محیطی امن و سالم در جهت پرورش فکری، فرهنگی به ویژه رشد مسائل اعتقادی دانسته و با اعتمادی که به مسئولین اجرایی این امر دارند، خواستار تداوم چنین طرح و برنامه‌هایی در طول سال تحصیلی هستند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha